BMW C600 Sport a C650 GT

motorky, které patří hlavně na silnici...
Uživatelský avatar
Mira KT
Příspěvky: 21
Registrován: úte 20. zář 2011 8:55:25
Bydliště: Strážov

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Mira KT » pát 29. bře 2013 10:13:09

Děkuji moc. Už několikrát jsem se chtěl zastavit, ale akcí je tolik a času tak málo :) doufám, že mi to letos vyjde. Kdo by měl zájem sledovat průběžné informace o stroji a dokumentaci ohledně servisu, tak může ZDE

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » pon 25. bře 2013 8:51:39

Míro,

gratuluji k novému stroji a ať Ti dělá samou radost. Je super, že jsi se zde podělil o své první zkušenosti. :palec:

Těším se, že přijedeš krasavce ukázat na letošní Jarní setkání ve středu, které proběhne v sobotu 27.4.2013.

Charlie ;)

Uživatelský avatar
Mira KT
Příspěvky: 21
Registrován: úte 20. zář 2011 8:55:25
Bydliště: Strážov

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Mira KT » sob 23. bře 2013 22:22:20

Asi mě nikdo nepochopí, ale prodal jsem BMW K 1200 LT a Burgmana 650 EX a skočil do nového skútru od BMW. Rád s manželkou cestuji a užívám si pohodlí a komfortu. Po předchozích zkušenostech se skútry se vracím po více jak dvou letech a 50 tisících na LT zpět ke zmíněné kategorii. Pohodlí, ochrana a komfort GT mě doslova učarovalo. Ohromná výhoda MAXÍKŮ je jejich všestranná využitelnost .Zaveze mě komfortně kousek do práce, po nákupech, úřadech i zábavou, což u velké cestovní motorky nepřipadá vůbec v úvahu. I motání v přímořských letoviscích je sranda oproti velkému korábu, kam zvládne GT přesun s hravou lehkostí, což máme ozkoušeno na 44tisících s Burgmanem při několika návštěv moře, Alp a jiných míst. Vše co uvádím samozřejmě jezdím s moji manželkou, která rovněž s hravou srandou sedlá MAXÍKY a když si chci odpočinout spolehlivě mě vystřídá. Úložný prostor nemá cenu komentovat. Ale jen pro představu 60 l pod sedlem + 55 l topcase je stabilní výbava + 2 x 41 l boční kufry s 15 l originální taškou na tunel se rovná více než 210 l a top nepočítám příruční kaslíky. Někdo namítne, že takový stroj nemá dostatečný výkon, ale v běžném provozu, kdy nemusíte řadit, maxíka těžko někde extrémně natřete, když vynechám pro mě nezáživnou dálnici. Výbavu nebudu komentovat a každý si ji snadno vyhledá sám, ale samozřejmostí je ABS, posuvné plexi, výhřevy rukojetí a sedačky, včetně automatického modu, denní svícení, integrovaná brzda v bočním stojanu atd. Někdo řekne těžká kráva, ale je třeba si uvědomit, že těžiště je včetně nádrže úplně dole a tak se nedá porovnávat s klasickou mašinou. Spotřeba se zatím jeví přesně dle údajů výrobce a při normální jízdě jedete do 4,5 l/100km. Na stroj nemusím nalejzat jak na velblouda, ale jednoduše nastoupím. Žádná bolest nohou a protahování. Dám si je jak chci, ale nejraději si je úplně natáhnu, což není při mých 180cm vůbec žádný problém. Zkrátka si užívám pohodlné svezení a jen tahám za plyn. Asi jediná nevýhoda jsou 15" kola, která bravurně ohlazený podvozek žehlí co jen může, ale čarovat na velkých nerovnostech neumí. Dříve než někdo odsoudí tenhle šálek kávy, jak ostatně dost často čtu, doporučuji vlastní zkušenost vyměnit za domněnku a převzaté fráze z dovolením nezkušených a neznalých jedinců. Tímhle krátkým textem dávám jen na vědomí, že jsou i jiné dimenze motorkaření, neboť i skútrař je motorkář a asi by se vám ani nezdálo kolik tyhle lidi nejen na maxíkach najezdí za sezonu o proti "rádoby motorkářů" kterým je pod jejich úroveň odpovědět na náš pozdrav. Všem přeji příjemnou sezonu nehledě na to, co kdo z nás sedlá. 

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » pon 08. říj 2012 9:16:57

VIDEOTEST:

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » čtv 09. srp 2012 9:30:13


Mig_35
Příspěvky: 4
Registrován: sob 24. bře 2012 16:37:01

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Mig_35 » sob 24. bře 2012 18:01:47

OndraCB píše:Cenový rozdíl 64000,- oproti SW-T600 jsem opravdu nečekal. To trochu přestřelili né? Nebo je ta Honda takovej šmejd, že může být o tolik levnější? :sok:


V Renocaru mi to vysvětlovali velmi bohatou základní výbavou, obsahující např. výhřev sedačky řidiče i spolujezdce...
P.S. a jsou beznadějně vyprodané, přijde jich jen málo a nevyjde na všechny zájemce...

Uživatelský avatar
OndraCB
Příspěvky: 21
Registrován: pon 05. zář 2011 10:44:05
Moto: BMW R1200RT 10
Bydliště: České Budějovice

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod OndraCB » pon 09. led 2012 14:25:31

Cenový rozdíl 64000,- oproti SW-T600 jsem opravdu nečekal. To trochu přestřelili né? Nebo je ta Honda takovej šmejd, že může být o tolik levnější? :sok:

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » ned 08. led 2012 10:26:50

Již jsou známé ceny pro ČR.

BMW C 600 Sport - 263 000 Kč
BMW C 650 GT - 278 900 Kč

Oba modely používají stejnou motorovou jednotku - kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o objemu 647 ccm o výkonu 60 koní při 7 500 ot./min s maximálním točivým momentem 66 Nm při 6 000 ot./min.

Uložení a sklon motoru snižuje těžiště a usnadňuje manipulaci a ovladatelnost skútru. Vibrace motoru eliminují dva vyvažovací hřídele.

BMW patří mezi průkopníky snižování emisí u jednostopých vozidel, proto je samozřejmostí, že skútry plní již dnes limity Euro-4.

O stabilitu a tuhost se stará hliníkový rám a odpružení přebírá obrácená vidlice vpředu, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou. Mohutná přední maska zajišťuje dostatečnou ochranu jezdce a mimo jiné v sobě skrývá dva světlomety včetně volitelného denního svícení z LED s funkcí Follow Me Home. Diody jsou i ve směrových ukazatelích a v brzdovém světlometu. Přední kapotáž také obsahuje dvě úložné schránky, z nichž levá je centrálně zamykatelná.

1.jpg

Dvoukotoučové brzdy vpředu a jednokotoučová brzda vzadu jsou spolu se standardně montovaným systémem ABS zárukou bezpečného zastavení i za nepříznivých povětrnostních podmínek.

Parkovací brzda se aktivuje automaticky při vyklopení bočního stojánku.

C 650 GT má oproti verzi C 600 Sport širší kapotáž, LED blinkry ve zpětných zrcátkách, elektricky stavitelný plexištítek, nižší sedlo a širší zadní část, kde je úložný prostor o objemu 60 l, který pojme například dvě helmy. Centrálním zamykáním je jištěno víčko palivové nádrže, vyklápění sedla a levá přední úložná schránka.

Volitelná výbava zahrnuje vyhřívané rukojeti, vyhřívaná sedla, alarm, čidla tlaku v pneumatikách (TPC), LED denní svícení a pro C 600 Sport LED blinkry. Z příslušenství je možno zvolit například Topcase (35 l), zadní nosič, tašku do meziprostoru před sedlo (12 l) a síťku na drobnosti.

BMW C 600 Sport bude dostupný ve třech barvách: modrá matná Cosmic, stříbrná metalíza Titanium a černá Sapphire

Cestovnější verze C 650 GT bude v barvách: černá Sapphire, bronzová Platinum a červená Vermilion.


Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » ned 04. pro 2011 11:14:10

Franto, jsem rád, že se tu najde někdo s technickým vhledem, je to pro mne poučné. Díky. :palec:

K dipozici je německý katalog, kde se mimo jiné dočtete, kolik skůtr váží - 259kg.

Katalog je ke stažení ve formátu pdf - 4 MB.

Charlie ;)

Uživatelský avatar
sup
Příspěvky: 80
Registrován: sob 09. kvě 2009 9:36:50
Bydliště: Dolánky nad Ohří

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod sup » čtv 24. lis 2011 1:17:52

I ty průhledy jsou na úrovni BMW, výborně. Je tam vidět to hlavní co mi vrtalo hlavou - změna převodového poměru je plně na bedrech variátoru, zbytek převodů je pevný. Celé to uspořádání hnacího agregátu se mi líbí :yes: .

Pak je tam vidět vyvažovací hřídel. Technici od BMW si totiž s vibracemi motocyklových motorů v minulosti dost "užili" a tak jsou teď hodně pečliví. Jsem zvědav jak se jim to u skůtříka povedlo. Jen tak mimochodem, Charlie nekoupíš to? Zpět k vibracím. Boxeři "třásly" už dávno. (Kdysi v minulém století mi půjčil kamarád bawora spoďara 750 ccm s lodí, z válečné doby, než jsem s tím dojel z Prahy do Tanvaldu tak se mi vysypaly ručičky od hodinek pod sklíčko). Čtyřvál K 100 třese a proto jsou řidítka, stupačky a nevím co ještě uloženy v gumě. Stejně to moc nepomáhá. Po něm přišel třívál K75 s vyvažovacím hřídelem a ten běží sametově jako elektromotor. Jenže čtyřvál čtyřventilák je brko, to zákazník chtěl, ale bez vibrací a množství těžkých silentbloků. Tak udělali K1200 LT a K1200 RS a celý agregát umístili do rámu z alu slitin přez silentbloky. Účel to splnilo ale na volnoběh jde motor se zvláštní rezonancí. Kolegové ze zahraničí tomu motoru říkají "box of rocks". Nová čtařválcová Káčka s motorem napříč už to určitě mají vyřešeno dokonaleji. Řekl bych že hlavním popudem pro zavedení luxusních šestiválcových modelů bylo odstranění vibrací.

Dále se mi líbí prvky motoru které má BMW bohatě odzkoušeny. Např.hrníčková ventilová zdvihátka, za normálních podmínek se u nich ventilová vůle udrží v toleranci po celou životnost motoru. Nebo pohon vaček spec řeťezem s dobře přístupným napínákem.

Těším se až to někde uvidíme, snad na jaře na motovýstavách.

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » úte 22. lis 2011 22:08:17

Ahoj Franto,

tady je pár konstrukčních nákresů, které mohou odpovědět na Tvé otázky.

Oba nové skútry BMW vycházejí ze stejného podvozku na 15-kových kolech s úplně nově vyvinutým řadovým dvouválcem 647 ccm naladěným na 60 koní výkonu a 66 Nm krouťáku doplněný variátorem. Motor i variátor jsou umístěny ve středu stroje, na zadní kolo je pak výkon přenášen ještě sekundárním řetězem.

Další info zatím není dostupné.

Charlie ;)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Uživatelský avatar
sup
Příspěvky: 80
Registrován: sob 09. kvě 2009 9:36:50
Bydliště: Dolánky nad Ohří

Re: BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod sup » ned 20. lis 2011 22:09:24

Zcela jistě to bude špičkově "vymakaná", pohodlná mašinka. Docela by mě zajímalo jak je vyřešen přenos výkonu. Šedesát koní je hodně a dostat je hospodárně a zodpovědně (aby se koníky využili) na zadní kolo asi nelze jen tak s pomocí pouhého řemenového variátoru :?: . Je tam vložena ještě nějaká mechanická x stupňová převodovka?

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

BMW C600 Sport a C650 GT

Příspěvekod Charlie » stř 09. lis 2011 16:11:13

BMW na výstavě v Miláně představilo nové skútry. Sportovní model C 600 Sport a cestovnější C 650 GT.

1.jpg

Nejdůležitější novinkou na stánku BMW je bezesporu zcela nový segment, kam se bavorský výrobce motocyklů vrhnul - velké cestovní skútry. Oba maxiskútry C 600 Sport a C 650 GT mají v útrobách kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o objemu 649 ccm. Pohonná jednotka má výkon 60 koní v 7 500 ot./min a maximální točivý moment 66 Nm nastupuje při 6 000 otáčkách.

2.jpg

Základem skútrů je hliníkový rám a o odpružení se stará přední obrácená vidlice, vzadu je jednoramenná kyvka a centrální tlumící jednotka. Masivní maska obsahuje dva světlomety, kde je i denní svícení z LED. Diody jsou i ve směrových ukazatelích a vzadu v brzdovém světlometu.

3.jpg

C 650 GT má oproti verzi C 600 Sport širší kapotáž, LED blinkry ve zpětných zrcátkách, elektrický systém nastavitelné výšky plexiskla, o 20 mm nižší sedlo a masivnější záď, kde je rozšířený úložný prostor na 60 l.

4.jpg

Maxiskútr BMW C 600 Sport bude dostupný v barvách: černá Sapphire, modrá matná Cosmic a stříbrná metalíza Titanium.

5.jpg

Cestovní verze C 650 GT bude v provedení černá Sapphire, bronzová Platinum a červená Vermilion.

6.jpg



Zpět na “ON ROAD”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host