BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
- Nitro
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 20. úno 2014 22:25:27
- Moto: BMW R850R
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Ahoj všem lidičkám
Nějakou dobu jsem tu nebyl .
Bohužel nebylo moc času na větší výlety nebo srazy ale snažím se aspoň takříkajíc často okolo komína a kratší provětrání .
V současné době má motorka najeto celkem cca 5450 km ( z toho cca 3 000 km po té anabázi s kabelama ) a musím zaťukat přede jako kotě dělá už jen a jen radost
Nějakou dobu jsem tu nebyl .
Bohužel nebylo moc času na větší výlety nebo srazy ale snažím se aspoň takříkajíc často okolo komína a kratší provětrání .
V současné době má motorka najeto celkem cca 5450 km ( z toho cca 3 000 km po té anabázi s kabelama ) a musím zaťukat přede jako kotě dělá už jen a jen radost
- Piki
- Příspěvky: 145
- Registrován: stř 01. led 2014 23:08:03
- Moto: R12S,R12R,K12S,C600, K16GT
- Tel: 606659438
- Bydliště: Říčany
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Dobrá zkušenost i pro ostatní. Tak teď ať to lítá
Piki
Piki
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Gratuluji a přeji již jen samé pozitivní motozážitky.
Charlie
Charlie
- Nitro
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 20. úno 2014 22:25:27
- Moto: BMW R850R
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Takže jsem opět tady po delší odmlce.
Bavoráček opět jezdí nakonec se ukázalo že v hlavním svazku kabelů byly přerušené 2 vodiče a k tomu se přidalo špatné ukostření . Altík proud vyráběl ale k baterce se už nedostal takže se nedobíjelo a elektřina se nedostala ani do zapalování ( jelo se čistě z baterky ) ale pár miliampér se dostalo do obvodu jehož součástí je kontrolka dobíjení což zapříčinilo její zhasnutí . Nejsem odborník na el. instalace tak se omlouvám za případné nepřesnosti .
Nejtěžší bylo najít ty správné vodiče které byly přerušené .
Momentálně najeto 2850 km z toho po opravě cca 300 km .
Bavoráček opět jezdí nakonec se ukázalo že v hlavním svazku kabelů byly přerušené 2 vodiče a k tomu se přidalo špatné ukostření . Altík proud vyráběl ale k baterce se už nedostal takže se nedobíjelo a elektřina se nedostala ani do zapalování ( jelo se čistě z baterky ) ale pár miliampér se dostalo do obvodu jehož součástí je kontrolka dobíjení což zapříčinilo její zhasnutí . Nejsem odborník na el. instalace tak se omlouvám za případné nepřesnosti .
Nejtěžší bylo najít ty správné vodiče které byly přerušené .
Momentálně najeto 2850 km z toho po opravě cca 300 km .
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Tak jak to dopadlo v servisu? Byl to nefunční alternátor?
Charlie
Charlie
- Nitro
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 20. úno 2014 22:25:27
- Moto: BMW R850R
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Tak je tu další díl mojí elektrické anabáze .
To s tou gelovkou a nabiječkou jsem se naštěstí dozvěděl včas takže je napojená na nabíječku pro gelovky .
V servisu mají plno takže přijdu na řadu až 18.června a už teďka mám absťák jak hrom .
Ale přeci mám další zkušenost třeba to někomu pomuže jako varování
. Když jsem šel do toho servisu poprvé ( cca 30 km jízdy ) tak motka předla jak kotě .Otáčky mezi 2500 až 4 000 taková bublifuk jízda všechno v pohodě ( pořád jsem žil v té blahé nevědomosti že problém bude zase až po cca 300 - 400 km .
Když jsem vyjížděl ze servisu tak mě prdlo v bedně a že si vyjedu na pomezky ( Pomezní Boudy ) což je od servisu cca 25 km . Až nahoru naprosto bez problémů pak pol hodky parkování pohodička tabáček a jelikož je to celkem brutus stoupáníčko tak jsem si řekl že zpět pojedu na neutrál s nahozeným motorem ( otáčky na volnoběh cca 1100 ) . No a průšvih byl na světě pač jsem pozdě zjistil že to už je na elektřinu moc a motor jel v podstatě pouze z baterky plus světla . Takže ani ne po 5 km jízdy z kopce ( rychlost cca 70 km/h ) motor totalně zhasnul na nedostatek proudu a bylo vymalováno . Naštěsti jsem zastavil shodou okolností u jednoho penzionu a protože baterka ještě nebyla uplně grogy ( cukala se starterem i když s motorem moc nehejbal ) poprosil jsem hodného pana provozního jestli by mě nenahodil přes kabely načež mi velice ochotně vyhověl a nahodil mě elektřinou ze své dodávky . Chytlo to na první cvaknutí ale musel jsem jet až domu bez světel to už neutáhlo každej watík a voltík dobrej .
Domu už jsem dojel naprosto v pohodě i když nerozsvícenej . No tohle mám pro podruhý .
To s tou gelovkou a nabiječkou jsem se naštěstí dozvěděl včas takže je napojená na nabíječku pro gelovky .
V servisu mají plno takže přijdu na řadu až 18.června a už teďka mám absťák jak hrom .
Ale přeci mám další zkušenost třeba to někomu pomuže jako varování
. Když jsem šel do toho servisu poprvé ( cca 30 km jízdy ) tak motka předla jak kotě .Otáčky mezi 2500 až 4 000 taková bublifuk jízda všechno v pohodě ( pořád jsem žil v té blahé nevědomosti že problém bude zase až po cca 300 - 400 km .
Když jsem vyjížděl ze servisu tak mě prdlo v bedně a že si vyjedu na pomezky ( Pomezní Boudy ) což je od servisu cca 25 km . Až nahoru naprosto bez problémů pak pol hodky parkování pohodička tabáček a jelikož je to celkem brutus stoupáníčko tak jsem si řekl že zpět pojedu na neutrál s nahozeným motorem ( otáčky na volnoběh cca 1100 ) . No a průšvih byl na světě pač jsem pozdě zjistil že to už je na elektřinu moc a motor jel v podstatě pouze z baterky plus světla . Takže ani ne po 5 km jízdy z kopce ( rychlost cca 70 km/h ) motor totalně zhasnul na nedostatek proudu a bylo vymalováno . Naštěsti jsem zastavil shodou okolností u jednoho penzionu a protože baterka ještě nebyla uplně grogy ( cukala se starterem i když s motorem moc nehejbal ) poprosil jsem hodného pana provozního jestli by mě nenahodil přes kabely načež mi velice ochotně vyhověl a nahodil mě elektřinou ze své dodávky . Chytlo to na první cvaknutí ale musel jsem jet až domu bez světel to už neutáhlo každej watík a voltík dobrej .
Domu už jsem dojel naprosto v pohodě i když nerozsvícenej . No tohle mám pro podruhý .
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Pozor na správné nabíjení gelového akumulátoru. S běžnou autonabíječkou jej zničíš.
Tak držím palce, ať Ti to brzy jezdí.
Charlie
Tak držím palce, ať Ti to brzy jezdí.
Charlie
- Piki
- Příspěvky: 145
- Registrován: stř 01. led 2014 23:08:03
- Moto: R12S,R12R,K12S,C600, K16GT
- Tel: 606659438
- Bydliště: Říčany
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Takže rozborka...
- Nitro
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 20. úno 2014 22:25:27
- Moto: BMW R850R
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Tak řeším další ( možná přetrvávající mouchu s elektřinou ) najeto na novou baterku cca 400 km dneska zase tlačil naštěstí jen cca 300 metrů od benzinky domů . K benzince dojel a už nenastartoval . Po dotlačení domů jsem zjistil že baterka je totalně vycuclá ( jinak ale naštěstí v pořádku ) kontrolka dobíjení funguje jak má ale asi kecá mám podezření že motorka vůbec nedobíjí . Netuším kde co zlobí jestli je to jen nějaké relátko nebo je kaput alternátor ( z toho mám vítr ) pojistky jsou v pořádku . Do servisu se dostanu bohužel až v pondělí takže víkend v háji a další v nedohlednu pač budu ten další v práci .
- Piki
- Příspěvky: 145
- Registrován: stř 01. led 2014 23:08:03
- Moto: R12S,R12R,K12S,C600, K16GT
- Tel: 606659438
- Bydliště: Říčany
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Paráda, to je fajn... Piki
- Nitro
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 20. úno 2014 22:25:27
- Moto: BMW R850R
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Tak hurááá motorečka zase jezdí
Baterka vyměněná je tam nová BATERIE EXIDE 519 13 gelovka BMW 12 V / 19Ah / 170 A
Panečku to je úplně jiné kafe !!
Při zjišťování informací o baterce jsem zjistil že tam nejsou správný svíčky tak jsem zainvestoval i je.
teďka tam jsou NGK Iridium BKR7EIX docela mě překvapilo že ta iridiová elektroda je tak tenoučká do špičky vyvedená to jsem viděl poprvé .
Zatim ujeto cca 70 km a je to jako bych jel úplně jinej stroj je o poznání živější a přijemější jízda .
P.S. dneska ujeto 2000 km od začátku sezony
Baterka vyměněná je tam nová BATERIE EXIDE 519 13 gelovka BMW 12 V / 19Ah / 170 A
Panečku to je úplně jiné kafe !!
Při zjišťování informací o baterce jsem zjistil že tam nejsou správný svíčky tak jsem zainvestoval i je.
teďka tam jsou NGK Iridium BKR7EIX docela mě překvapilo že ta iridiová elektroda je tak tenoučká do špičky vyvedená to jsem viděl poprvé .
Zatim ujeto cca 70 km a je to jako bych jel úplně jinej stroj je o poznání živější a přijemější jízda .
P.S. dneska ujeto 2000 km od začátku sezony
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
5km, to je slušný sportovní výkon. Pro takové situace by se Ti vyplatilo pojištění MotoCare, které můžeš objednat se slevou na našem webu: http://www.bmwmotoclub.cz/insurance
Popis výměny akumulátoru najdeš v návodu, který jsem Ti dal níže, a to na straně 32.
Tak ať Ti to brzy zase jezdí...
Charlie
Popis výměny akumulátoru najdeš v návodu, který jsem Ti dal níže, a to na straně 32.
Tak ať Ti to brzy zase jezdí...
Charlie
- Piki
- Příspěvky: 145
- Registrován: stř 01. led 2014 23:08:03
- Moto: R12S,R12R,K12S,C600, K16GT
- Tel: 606659438
- Bydliště: Říčany
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
5km tlačit to je dobrej trenink a hlavně perfektní fixace nové zkušenosti
- Nitro
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 20. úno 2014 22:25:27
- Moto: BMW R850R
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Ahoj lidičky , moc děkuji za info
Dneska se mi stala nemilá věc , už asi vim pravou povahu těch neochotných startů za studena ( samozřejmě je to jen můj dohad ) .
Dneska mi pravě podala pac a pusu baterie a ani mi nedala echo ( když nepočítám to neochotné startování ) byla před 14 dny na nabiječce a dneska lehla . po proměření u kámoše mi bylo zděleno že je totálně mrtvá ( dávala nějakejch 7 až 10 voltu a skoro žadny ampery , starter se ani neprotočil a i palivove čerpadlo nebo co to tam vrčí taky skoro nenabíhalo .
No dopadlo to tak že jsem motorku 5 km tlačil , necejtím ruce ani nohy a bojim se abych to nejak neodchcípal protože jsem u toho dost zmoknul ( byl jsem zlitej jak Dorota ) .
A další související problémeček .
Sundal jsem sedlo a zjistil jsem že demontáž baterie nebude asi úplně jednoduchá věc .
Tedka to monetálně scháním na netu jak ji demontovat ( servis nehrozí motka je momentálne nepojízdná )
Dneska se mi stala nemilá věc , už asi vim pravou povahu těch neochotných startů za studena ( samozřejmě je to jen můj dohad ) .
Dneska mi pravě podala pac a pusu baterie a ani mi nedala echo ( když nepočítám to neochotné startování ) byla před 14 dny na nabiječce a dneska lehla . po proměření u kámoše mi bylo zděleno že je totálně mrtvá ( dávala nějakejch 7 až 10 voltu a skoro žadny ampery , starter se ani neprotočil a i palivove čerpadlo nebo co to tam vrčí taky skoro nenabíhalo .
No dopadlo to tak že jsem motorku 5 km tlačil , necejtím ruce ani nohy a bojim se abych to nejak neodchcípal protože jsem u toho dost zmoknul ( byl jsem zlitej jak Dorota ) .
A další související problémeček .
Sundal jsem sedlo a zjistil jsem že demontáž baterie nebude asi úplně jednoduchá věc .
Tedka to monetálně scháním na netu jak ji demontovat ( servis nehrozí motka je momentálne nepojízdná )
- Piki
- Příspěvky: 145
- Registrován: stř 01. led 2014 23:08:03
- Moto: R12S,R12R,K12S,C600, K16GT
- Tel: 606659438
- Bydliště: Říčany
Re: BMW R850R rady, zkušenosti , info :-)
Jak pravil Charlie v CarServisu mají boxery rádi a jejich majitele také Stačí se tam stavit a probrat to osobně. Jinak na BMW si toho člověk dost udělá sám
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů