BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

motorky, které patří hlavně na silnici...
Uživatelský avatar
Haadis
Příspěvky: 1
Registrován: úte 11. dub 2023 9:01:14
Moto: BMW K1200LT
Bydliště: Halenkovice

Re: BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

Příspěvekod Haadis » úte 11. dub 2023 10:00:56

Martas33 píše:Ta rucni regulace nekdy nefunguje. Myslim jeji ucel. Uz jsem to plnil olejem kdyz kolecko slo utahovat moc lehce. Poznas to kdyz ho uplne povolis a zacnes utahovat. Mel bys citit odpor. Pokud odpor necitis je potreba dolit olej. Snad jeste najdu odkaz a doplnim



Můžu se zeptat jak do toho tlumiče doplnit olej?

Uživatelský avatar
Martas33
Příspěvky: 6
Registrován: pát 10. srp 2018 10:46:39
Moto: BMW K1200LT
Bydliště: Řepiště

Re: BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

Příspěvekod Martas33 » pát 24. led 2020 19:03:08

Ta rucni regulace nekdy nefunguje. Myslim jeji ucel. Uz jsem to plnil olejem kdyz kolecko slo utahovat moc lehce. Poznas to kdyz ho uplne povolis a zacnes utahovat. Mel bys citit odpor. Pokud odpor necitis je potreba dolit olej. Snad jeste najdu odkaz a doplnim

Uživatelský avatar
scooter68
Příspěvky: 6
Registrován: úte 29. lis 2016 0:34:46
Moto: BMW K1200LT
Tel: 0903395992

Re: BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

Příspěvekod scooter68 » čtv 26. pro 2019 16:43:52

...a odpoved na pulzy pri prejazde nerovnostami som našiel v tomto teste:http://www.icmn.cz/testy/span-style-color-red-z-archivu-cmn-2005-span-testovali-jsme-luxusni-kocar-bmw-k-1200-lt_7023.archiv
komu sa to nechce čítat celé tak konkrétne toto: Silnice ale není v nejlepším stavu, a tak mě překvapuje bušení, které se nese od zadního kola podvozkem, vnímám ho přes stupačky a zřejmě i sluchově, ovšem přes sedlo to staccato neprojde. Brzy ale vjíždím na nový asfaltový koberec a bušení je konec. Líbí se mi to stále víc, pouštím si rádio a ladím oblíbenou stanici. Na můj dotaz, zda se takhle chovají všechna LT, nebo bylo na testovaném stroji něco v nepořádku (zadní tlumič, špatně nastavená vůle, povolený šroub, co já vím), se nepodařilo získat do uzávěrky tohoto čísla od zastoupení BMW odpověď...
...podotýkam,že som šiel s tlmením nastaveným na maximum,a už sa mi to nastavovacie koliesko podarilo rozchodit..Moto som prevážal po vlastenj osi (21.12.2019)prejdených cca 220km.Ježíšek vypočul moje prosby...:-)

Uživatelský avatar
scooter68
Příspěvky: 6
Registrován: úte 29. lis 2016 0:34:46
Moto: BMW K1200LT
Tel: 0903395992

Re: BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

Příspěvekod scooter68 » stř 25. pro 2019 11:46:12

Dakujem za odpoved Charlie.To koliesko nastavenia skusim "rozchodit" už teraz,ostatok poriešim na jar.Príjemné sviatky želám všetkým motobratom a motosestrám. :palec:

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Re: BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

Příspěvekod Charlie » stř 25. pro 2019 11:06:27

Ahoj,

používání zpátečky na BMW K1200LT není standardně nijak omezeno. Výrobce pouze doporučuje nepoužívat zpátečku déle než 1 minutu. Důvodem je poměrně velká zátěž akumulátoru při použití zpátečky.

Pokud se Ti zpátečka sama vypíná, podíval bych se na:
- stav akumulátoru a jeho napětí
- stav kabeláže k akumulátoru a ke starteru
- stav mikrospínače ruční brzdy

Motorka asi delší dobu stála a kolečko pro nastaveni tlumičů zřejmě zatuhlo. Pokud před kolečkem nevidíš na těle ovládání tlumiče žádné indikační čáry (viz šipka na schematu níže), pokus se otáčet kolečkem proti směru hodinových ručiček. Lépe se to dělá přes omotaný hadr kolem kolečka. Rozhodně nepoužívej nějaké nářadí typu sikovky. Plastové kolečko by jsi mohl rozlomit.

Charlie ;)

1.jpg

Uživatelský avatar
scooter68
Příspěvky: 6
Registrován: úte 29. lis 2016 0:34:46
Moto: BMW K1200LT
Tel: 0903395992

BMW K1200LT - zpátečka, tlumiče

Příspěvekod scooter68 » úte 24. pro 2019 19:57:43

Dobrý den všetkým prajem.Mal by som na majitelov tohoto krásneho stroja zopár otázok.Kedže som kupoval jazdenku(ved ako ináč)predpokladal som,že vela vecí nebudem vediet,a nikde som nič nenašiel.Takže:Počas jazdy a vždy len pri prejazde viacerých priečnych nerovností za sebou som cítil také pulzy v stupačkách,je to normálne alebo bude niečo v motorke zlé?Skušal som,či to nebude nastavením zadného tlmiča,ovšem tu sa mi napodarilo otočit tým nastavovacím kolieskom ani vpravo,ani vlavo.Ide to nastavovacie koliesko aj Vám tažko,alebo to má ešte nejaku aretáciu?A další dotaz sa týka spiatočky.Ked s motorkou cuvam,potiahne ju spiatočka tak 3metre,a prestane aj ked držím tlačítko,ale po povolení a opatovnom stlačení ju zase potiahne tri metre.Má to tak byt?Alebo sa dá cuvat aj viac na jedno stlačenie?Velmi pekne dakujem za odpovede.Inak moto je r.v. 2005 dovoz z CH,najazdených 26000km,a vyzerá to že su možno aj reálne.


Zpět na “ON ROAD”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů