BMW R100RT

motorky, které patří hlavně na silnici...
Uživatelský avatar
DickSz
Příspěvky: 24
Registrován: sob 16. črc 2016 15:50:58
Moto: BMW R1100RT

BMW R100RT

Příspěvekod DickSz » ned 02. dub 2023 11:27:13

Po výměnách náplní a filtrů jsem seřídil ventily a synchronizaci válců. Jediné, co jsem udělal jinak, než předchozích několik let, že jsem zakápl obtokové šrouby. Aby se nepohnuly. Namontoval jsem kapoty a těšil se na druhý den. Neměl jsem se těšit :-(
Motorku jsem nenastartoval, protože hned po startu zdechla. Z výfuku bílý dým mnohem víc než normálně. Mám ji 7 let, tak trochu vím. Vyndané svíčky NGK byly mokré a černé.
Sundal sem kapoty, zkontroloval připojení paliva a elektriky ke vstřikovačům, vyzkoušel svíčky - venku házely jiskru. Prošel jsem lanka a vůle, potenciometr polohy (zakápnutý asi 5 let.) Svíčky prošly ultrazvukem a kontrolou vzdálenosti elektrod.
Namontoval jsem je zpět a pro jistotu nedával kapoty :-) Nabil jsem baterku ale i tak měla na v klidu 12,7 V.
Chová se to stejně. Nastartuje a zdechne. Svíčky černé a mokré a po demontáži mi z levého válce vycházel pramínek bílého dýmu, docela dlouho.
Je možné, že vstřikovače odešly? Že zůstávají otevřené? Vyměňoval jsem je za tu sadu, tady z fóra. takže už tam nejsou původní. S těmi novými to jelo parádně. Taky už 5 let.
Vypustil jsem nádrž a nalil čerstvý benzín. Abych vyloučil kontaminaci paliva. A chová se to stejně. Nastartuji, chvíli drží volnoběh a pak zdechne. A z výfuku jde šedý dým, Nedchá se i vytočit do otáček, ale stejně pak zdechne. A hulí.
Kluci muže se stát něco s motorem ze dne na den, že něco netěsní a propouští olej do spalování?

Zpět na “ON ROAD”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti