Zvuk motoru:
BMW R 1200 GS model 2013
- Charlie
- Příspěvky: 3479
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Charlie
- Příspěvky: 3479
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R 1200 GS model 2013
Barevné varianty modelový rok 2013:
- Charlie
- Příspěvky: 3479
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R 1200 GS model 2013
BMW R 1200GS model 2013 - technická data
Motor
Dvouválec boxer, kombinované chlazení kapalinou a vzduchem, DOHC, 4 ventily na válec
Objem: 1 170 cm3
Vrtání/zdvih: 101/73 mm
Max. výkon: 92 kW/125 k při 7 700 ot./min.
Max. kroutící moment: 125 Nm při 6 500 ot./min.
Kompresní poměr: 12.5:1
Palivo: bezolovnatý benzin 95 okt.
Vstřikování BMS-X
Třícestný katalyzátor
Elektrický systém
Alternátor 620 W
Bezúdržbová baterie 12 V / 12 Ah
Přední světlo H7 / LED (SA)
Startér 0,9 kW
Spojka a převodovka
Anti-hoppingová mokrá spojka
6-stupňová převodovka
Primární převod 1,65
Převodové poměry na jednotlivé rychlostní stupně:
- I: 2,438
- II: 1,714
- III: 1,296
- IV: 1,059
- V: 0,943
- VI: 0,848
Sekundární převod kardanem, převod 2,91
Podvozek a rám
Trubkový ocelový rám, motor jako nosný prvek
Přední vidlice BMW Telelever, zdvih 190 mm
Zadní vidlice BMW EVO Paralever, zdvih 200 mm
Závlek: 99,6 mm
Rozvor: 1 507 mm
Úhel hlavy řízení: 64,5°
Přední hydraulická brzda, dvojitý kotouč prům. 305 mm
Zadní hydraulická brzda, kotouč prům. 276 mm
BMW Motorrad Integral ABS (vypínatelné)
Odlévaná kola z lehké slitiny
přední 3,0 x 19”, pneu 120/70 R19
zadní 4,5 x 17”, pneu 170/60 R17
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 207 mm
Celková šířka se zrcátky: 953 mm
Výška sedla: 850/870 mm
Pohotovostní hmotnost: 238 kg
Dovolená nejvyšší celková hmotnost: 450 kg
Nádrž: 20 l
Výkony
Spotřeba paliva: 4,1 l/100 km při 90 km/h, 5,5 l/100km při 120 km/h
Zrychlení: 0-100 km/h za 3,6 s
Max. rychlost: >200 km/h
Motor
Dvouválec boxer, kombinované chlazení kapalinou a vzduchem, DOHC, 4 ventily na válec
Objem: 1 170 cm3
Vrtání/zdvih: 101/73 mm
Max. výkon: 92 kW/125 k při 7 700 ot./min.
Max. kroutící moment: 125 Nm při 6 500 ot./min.
Kompresní poměr: 12.5:1
Palivo: bezolovnatý benzin 95 okt.
Vstřikování BMS-X
Třícestný katalyzátor
Elektrický systém
Alternátor 620 W
Bezúdržbová baterie 12 V / 12 Ah
Přední světlo H7 / LED (SA)
Startér 0,9 kW
Spojka a převodovka
Anti-hoppingová mokrá spojka
6-stupňová převodovka
Primární převod 1,65
Převodové poměry na jednotlivé rychlostní stupně:
- I: 2,438
- II: 1,714
- III: 1,296
- IV: 1,059
- V: 0,943
- VI: 0,848
Sekundární převod kardanem, převod 2,91
Podvozek a rám
Trubkový ocelový rám, motor jako nosný prvek
Přední vidlice BMW Telelever, zdvih 190 mm
Zadní vidlice BMW EVO Paralever, zdvih 200 mm
Závlek: 99,6 mm
Rozvor: 1 507 mm
Úhel hlavy řízení: 64,5°
Přední hydraulická brzda, dvojitý kotouč prům. 305 mm
Zadní hydraulická brzda, kotouč prům. 276 mm
BMW Motorrad Integral ABS (vypínatelné)
Odlévaná kola z lehké slitiny
přední 3,0 x 19”, pneu 120/70 R19
zadní 4,5 x 17”, pneu 170/60 R17
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2 207 mm
Celková šířka se zrcátky: 953 mm
Výška sedla: 850/870 mm
Pohotovostní hmotnost: 238 kg
Dovolená nejvyšší celková hmotnost: 450 kg
Nádrž: 20 l
Výkony
Spotřeba paliva: 4,1 l/100 km při 90 km/h, 5,5 l/100km při 120 km/h
Zrychlení: 0-100 km/h za 3,6 s
Max. rychlost: >200 km/h
- JiT
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 14. dub 2010 16:04:29
- Moto: BMW R1150GS - Slunečnice
- Tel: Xiaomi Redmi Note 4 :-)
- Bydliště: Kladno (to u Prahy)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW R 1200 GS model 2013
Tak Ti teda náčelníku nevím...
Blinkry: místo pohodlných oranžových pádel na každé straně nějakej pidipříchcapek na levé straně.
Kolečko na levo si myslím že bude obdoba iDrive z BMW aut. Něco si zmáčknu na TRIP nebo INFO nebo cojávímkdeještějinde a pak tím s pomocí kolečka listuju.
iDrive jsem nepochopil a to mi to vysvětloval člověk, kterej to používá. Tady bych na tom byl obávám se stejně.
Celkově si myslím, že přirovnání k jiné Galaxii je naprosto trefné. Asi jako když o některých řemeslnících poté co vidíš jejich práci proneseš "...to je snad Marťan nebo co!"
Mačkátek to má na gripech tolik... Kam se poděla přehlednost a ergonomie ovládání. Věřím tomu, že se v rukavicích docela snadno "uklikneš".
Za sebe
Blinkry: místo pohodlných oranžových pádel na každé straně nějakej pidipříchcapek na levé straně.

Kolečko na levo si myslím že bude obdoba iDrive z BMW aut. Něco si zmáčknu na TRIP nebo INFO nebo cojávímkdeještějinde a pak tím s pomocí kolečka listuju.
iDrive jsem nepochopil a to mi to vysvětloval člověk, kterej to používá. Tady bych na tom byl obávám se stejně.
Celkově si myslím, že přirovnání k jiné Galaxii je naprosto trefné. Asi jako když o některých řemeslnících poté co vidíš jejich práci proneseš "...to je snad Marťan nebo co!"
Mačkátek to má na gripech tolik... Kam se poděla přehlednost a ergonomie ovládání. Věřím tomu, že se v rukavicích docela snadno "uklikneš".
Za sebe

QOTD:
"Rule of Life #1 -- Never get separated from your luggage."
"Rule of Life #1 -- Never get separated from your luggage."
- Páťa
- Příspěvky: 436
- Registrován: úte 04. říj 2011 10:34:49
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Sulice
Re: BMW R 1200 GS model 2013
Charlie, díky za info.
To už je zase jiná galaxie. Jen nevím, na co je na levém hevtu ten otočný kroužek
. Změn je na novém stroji i pro laika opravdu hodně. Ilču by určitě potěšil výškový rozdíl mezi sedačkami
. Možná by přeze mně i něco viděla
. Tak se těším, až bude k omrknutí na živo.
Díky a ahoj Páťa
.
To už je zase jiná galaxie. Jen nevím, na co je na levém hevtu ten otočný kroužek
.gif)

.gif)
Díky a ahoj Páťa

- tomasz
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 03. srp 2011 8:30:24
- Moto: BMW R1200GSA
- Bydliště: Kladno
Re: BMW R 1200 GS model 2013
Pěkné!!! ..ale připomíná mi to Hondu CrossTourer 

- Charlie
- Příspěvky: 3479
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
- radosek
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 30. srp 2011 17:20:08
- Bydliště: Měšice u Prahy
Re: BMW R 1200 GS model 2013
Jo, já vím, že je to na ban, ale tímhle modelem pro mě skončilo starý dobrý BéeMWé. Mám dvoutisící osmou a doufám, že mě vydrží dokud se udržím v sedle. A jestli nevydrží, tak nežli nesmyslný boxer-vodouch, tak to raději KTM. Letošní KTM 1190 a 1190R Adventure je na první pohled vydařená...
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... 22676.html
... a to video nahoře se soudruhům z eNDéeR taky vyvedlo...
Africké liťáky se silničníma gumama do pouště vezoucí mega zbytečných plastíků černouškům na hraní, to je teda vážně k popukání...
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... 22676.html
... a to video nahoře se soudruhům z eNDéeR taky vyvedlo...

Africké liťáky se silničníma gumama do pouště vezoucí mega zbytečných plastíků černouškům na hraní, to je teda vážně k popukání...
Naposledy upravil(a) radosek dne úte 02. říj 2012 14:07:19, celkem upraveno 2 x.
... i učený z motorky spadl...
- danikbmw
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 25. dub 2009 10:34:10
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha
Re: BMW R 1200 GS model 2013
mnoooo, pekna plastova lestenka...a vodouch je tu
Jak se na to tvaris ty Charlie ???
D.

Jak se na to tvaris ty Charlie ???
D.
- Charlie
- Příspěvky: 3479
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
BMW R 1200 GS model 2013
Dnes byl na výstavě Intermot 2012 v Kolíně nad Rýnem představen nový motocykl
BMW R 1200 GS modelový rok 2013.
základní parametry:
chlazení vodou
zdvihový objem 1 170 ccm
vrtání 101 mm
zdvih 73 mm
výkon 92 kW (125 k) při 7.750 ot/min
max. kroutící moment 125 Nm při 6 500 ot/min
pohotovostní hmotnost 238 kg
pneumatiky 120/70-19 a 170/60-17
BMW R 1200 GS modelový rok 2013.
základní parametry:
chlazení vodou
zdvihový objem 1 170 ccm
vrtání 101 mm
zdvih 73 mm
výkon 92 kW (125 k) při 7.750 ot/min
max. kroutící moment 125 Nm při 6 500 ot/min
pohotovostní hmotnost 238 kg
pneumatiky 120/70-19 a 170/60-17
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti