BMW R1200GS LC Adventure 2014
- Piki
- Příspěvky: 145
- Registrován: stř 01. led 2014 23:08:03
- Moto: R12S,R12R,K12S,C600, K16GT
- Tel: 606659438
- Bydliště: Říčany
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Jsem spíše na silnice, ale pěkně jsem si tu početl o GS... Osobně jsem taky zjistil, že se vracím k jednoduchosti. I starší GS již byla samá vymoženost. Nový vodník bude spíš konkurovat RTčku
Piki
Piki
- danikbmw
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 25. dub 2009 10:34:10
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Ahoj Charlie,
určitě se těš, že tě budu v tvém nabitém programu tahat na nějakou projížďku alespoň kolem komína
Měj se pěkně a ještě jednou DĚKUJI
Ahoj D.
určitě se těš, že tě budu v tvém nabitém programu tahat na nějakou projížďku alespoň kolem komína
Měj se pěkně a ještě jednou DĚKUJI
Ahoj D.
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Daníku,
držím palce a nezapomeň se pak krasavcem pochlubit
Charlie
držím palce a nezapomeň se pak krasavcem pochlubit
Charlie
- danikbmw
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 25. dub 2009 10:34:10
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Ahoj Charlie,
díky MOC za info Hurá na to !
Pěkný den.
díky MOC za info Hurá na to !
Pěkný den.
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Ahoj Daniku,
myslím, že sehnat novou R1200GSA DOHC, není ještě problém např. tady jednu máš: http://moto.bmwcartec.cz/prodej-vozu?idpol=1001
Charlie
myslím, že sehnat novou R1200GSA DOHC, není ještě problém např. tady jednu máš: http://moto.bmwcartec.cz/prodej-vozu?idpol=1001
Charlie
- danikbmw
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 25. dub 2009 10:34:10
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Ahoj Charlie,
moc děkuji za reakci pomohla v nejistotě a nerozhodnosti ted už jen sehnat "starou novou" motku GSA
šťastné kilometry
moc děkuji za reakci pomohla v nejistotě a nerozhodnosti ted už jen sehnat "starou novou" motku GSA
šťastné kilometry
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Ahoj Daniku,
dlouhodobým sledováním mi vychází, že většina světových cestovatelů na BMW motorkách zůstává u "staré kovářské práce" jako je BMW R1100GS nebo R1150GS a R1150GS ADV. Od uvedení modelu R1200GS v roce 2004 se vedou neustálé debaty, jestli jsou 12ky stejně dobré pro offroad cestování jako předchozí modely. Teď nově do toho přibylo dilema s verzí LC.
Mě osobně se na LC verzi nelíbí právě to LC. Tedy možný další zdroj poruchy a vystrčený a nechráněný chladič. Na cestování po asfaltu bych řekl je to v pohodě, ale šotolinová cesta s odlétávajícími kameny od předního kola by mohla chladiči pěkně zavařit.
LC je technologicky vyspělejší, má nové funkce, moderní design, je rychlejší, ekologičtější, ale ztratilo z BMW některé klasické atributy - jednoduchý vzduchem chlazený motor a specifické ovládání blinkrů. Osobně považuji u modelu R1200GS za nejlepší variantu verzi R1200GS ADV s motorem DOHC.
Charlie
dlouhodobým sledováním mi vychází, že většina světových cestovatelů na BMW motorkách zůstává u "staré kovářské práce" jako je BMW R1100GS nebo R1150GS a R1150GS ADV. Od uvedení modelu R1200GS v roce 2004 se vedou neustálé debaty, jestli jsou 12ky stejně dobré pro offroad cestování jako předchozí modely. Teď nově do toho přibylo dilema s verzí LC.
Mě osobně se na LC verzi nelíbí právě to LC. Tedy možný další zdroj poruchy a vystrčený a nechráněný chladič. Na cestování po asfaltu bych řekl je to v pohodě, ale šotolinová cesta s odlétávajícími kameny od předního kola by mohla chladiči pěkně zavařit.
LC je technologicky vyspělejší, má nové funkce, moderní design, je rychlejší, ekologičtější, ale ztratilo z BMW některé klasické atributy - jednoduchý vzduchem chlazený motor a specifické ovládání blinkrů. Osobně považuji u modelu R1200GS za nejlepší variantu verzi R1200GS ADV s motorem DOHC.
Charlie
- danikbmw
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 25. dub 2009 10:34:10
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Ahoj,
zdravím vespolek...a protože sezóna klepe na dveře, dovolím trochu dotazů :
-jak se díváte na vodníka z hlediska techniky ? Přemýšlím jestli ještě neskočit do posledního vzducháče GSA než do nového LC GSA...trochu mám strach z elektronického plynu, elekronického prstence ovládání atd atd. A hlavně, hliník a slitina (kaplička, stupačky vč. celého nosiče stupaček spolujezdce), jiný startér (víc moto ale odchází !) atd.
Nebo máte někdo nějaké jiné postřehy a případně zkušenosti ? Nejsem výletník jen na Alpský průsmyk s doutníkem v zubech Spíš Rumunsko, Ukrajina a dál....dál a v off roadu je můj cíl
Uvítám všechny reakce. Děkuji
zdravím vespolek...a protože sezóna klepe na dveře, dovolím trochu dotazů :
-jak se díváte na vodníka z hlediska techniky ? Přemýšlím jestli ještě neskočit do posledního vzducháče GSA než do nového LC GSA...trochu mám strach z elektronického plynu, elekronického prstence ovládání atd atd. A hlavně, hliník a slitina (kaplička, stupačky vč. celého nosiče stupaček spolujezdce), jiný startér (víc moto ale odchází !) atd.
Nebo máte někdo nějaké jiné postřehy a případně zkušenosti ? Nejsem výletník jen na Alpský průsmyk s doutníkem v zubech Spíš Rumunsko, Ukrajina a dál....dál a v off roadu je můj cíl
Uvítám všechny reakce. Děkuji
- Pepik
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 28. lis 2011 10:01:39
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
I přes počáteční odpor, musím uznat, že Advík vypadá výborně. No nic zakládám nové spořící prasátko
Pepik
Pepik
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Video z výstavy EICMA 2013.
- Páťa
- Příspěvky: 436
- Registrován: úte 04. říj 2011 10:34:49
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Sulice
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Tak to se Liborovi, fakt povedlo .
Dík Páťa
Dík Páťa
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Páťo,
LC znamená:
a) Lehká jak Cyp
b) Libor Crha (autor designu motorky)
c) Liquid Cooling
Charlie
LC znamená:
a) Lehká jak Cyp
b) Libor Crha (autor designu motorky)
c) Liquid Cooling
Charlie
- Páťa
- Příspěvky: 436
- Registrován: úte 04. říj 2011 10:34:49
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Sulice
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Za mě dobrý .
Doba si holt žádá hranatý tvary.
Jen nevím, co znamená v názvu to LC .
Páťa
Doba si holt žádá hranatý tvary.
Jen nevím, co znamená v názvu to LC .
Páťa
- Pepik
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 28. lis 2011 10:01:39
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Zatím tomu nemůžu nějak přijít na chuť , i když je pravda, že GS LC vypadá v reálu mnohem líp než na fotkách . Asi to chce čas, ale zatím se mi víc líbí starý GSAčko .
Zatím Pepik
Zatím Pepik
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS LC Adventure 2014
Nové GS s revolučním, vodou chlazeným motorem už jezdí po světě rok, a to je pro BMW obvyklý signál k představení dobrodružněji laděné verze. Pro všechny ortodoxní dálkové cestovatele i ty, kdo rádi zajedou s géesem do náročnějšího terénu máme dobrou zprávu: na scénu vstupuje nové BMW R1200 GS Adventure.
Měsíc před podzimní výstavou EICMA, přichází z Mnichova trochu překvapivě oficiální potvrzení toho, co se v Miláně dalo očekávat s celkem velkou jistotou. Tradici Adventure modelů BMW drží už od roku 2005, a vzhledem k tomu, jakou koncentraci "dobrodruhů" na nabalených R1200GSA lze potkat při přejezdu libovolného alpského průsmyku, konec téhle legendy jen tak brzy nanastane.
Nové BMW R 1200 GS Adventure pochopitelně staví na poslední generací základního modelu GS a všech jeho technologických vymoženostech, v čele s kapalinou chlazeným motorem. Ten je ale pro verzi Adventure vylepšen těžším setrvačníkem a přidaným tlumičem vibrací, aby dlouhé štreky zpříjemnil cestovatelům ještě klidnějším a kultivovanějším chodem.
Adventure klasikou jsou prvky jako velká nádrž, vyrobená tentokrát z hliníku, vyšší plexi, široké stupačky, padáky, hliníkové kufry a další vychytávky na zpevněné i nezpevněné cesty. Ve standardu nechybí ABS, kontrola trakce ani dva volitelné jízdní režimy “Rain” a “Road”, za příplatek pak lze elektronickou výbavu rozšířit o semi-aktivní podvozek nebo větší nabídku palivových map.
Hlavní rozdíly proti R 1200 GS
o 20 milimetrů delší zdvihy předního i zadního odpružení
o 10 millimetrů větší světlá výška
upravená geometrie řízení
kompletně upravená kapotáž s robustnějšími tvary ve stylu GS Adventure
30 litrová nádrž
ABS, ASC a dva jízdní režimy ve standardní výbavě
další tři jízdní režimy v příplatkové výbavě
semi-activní podvozek Dynamic ESA v příplatkové výbavě
pohodlnější sedlo s nastavitelným sklonem
velký nastavitelný plexištít a deflektory
široké endurové stupačky
stavitelný a zesílený pedál brzdy a řadící páka
robustní kryty motoru a nádrže
široká nabídka příslušenství
zdroj: motorkari.cz
Měsíc před podzimní výstavou EICMA, přichází z Mnichova trochu překvapivě oficiální potvrzení toho, co se v Miláně dalo očekávat s celkem velkou jistotou. Tradici Adventure modelů BMW drží už od roku 2005, a vzhledem k tomu, jakou koncentraci "dobrodruhů" na nabalených R1200GSA lze potkat při přejezdu libovolného alpského průsmyku, konec téhle legendy jen tak brzy nanastane.
Nové BMW R 1200 GS Adventure pochopitelně staví na poslední generací základního modelu GS a všech jeho technologických vymoženostech, v čele s kapalinou chlazeným motorem. Ten je ale pro verzi Adventure vylepšen těžším setrvačníkem a přidaným tlumičem vibrací, aby dlouhé štreky zpříjemnil cestovatelům ještě klidnějším a kultivovanějším chodem.
Adventure klasikou jsou prvky jako velká nádrž, vyrobená tentokrát z hliníku, vyšší plexi, široké stupačky, padáky, hliníkové kufry a další vychytávky na zpevněné i nezpevněné cesty. Ve standardu nechybí ABS, kontrola trakce ani dva volitelné jízdní režimy “Rain” a “Road”, za příplatek pak lze elektronickou výbavu rozšířit o semi-aktivní podvozek nebo větší nabídku palivových map.
Hlavní rozdíly proti R 1200 GS
o 20 milimetrů delší zdvihy předního i zadního odpružení
o 10 millimetrů větší světlá výška
upravená geometrie řízení
kompletně upravená kapotáž s robustnějšími tvary ve stylu GS Adventure
30 litrová nádrž
ABS, ASC a dva jízdní režimy ve standardní výbavě
další tři jízdní režimy v příplatkové výbavě
semi-activní podvozek Dynamic ESA v příplatkové výbavě
pohodlnější sedlo s nastavitelným sklonem
velký nastavitelný plexištít a deflektory
široké endurové stupačky
stavitelný a zesílený pedál brzdy a řadící páka
robustní kryty motoru a nádrže
široká nabídka příslušenství
zdroj: motorkari.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů