První vlaštovka G 650 GS
- allroad
- Příspěvky: 627
- Registrován: stř 11. úno 2009 17:53:44
- Bydliště: Bludov ( okr. Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
Re: První vlaštovka G 650 GS
Helčo můžeš být klidná...to se týká jenom našich olympionyček...
Ty jsi už zkušená matadorka
Ty jsi už zkušená matadorka
Re: První vlaštovka G 650 GS
[quote="allroad"]to Caba 1 :
Zdenku, ta motorka je opravdu krásná. Moc se mi líbí. Sice by holkám pasovala, ale pořád bychom na ně někde čekali... .
Toto jsem teda Sváťo jako nečetla...................
Zdenku, ta motorka je opravdu krásná. Moc se mi líbí. Sice by holkám pasovala, ale pořád bychom na ně někde čekali... .
Toto jsem teda Sváťo jako nečetla...................
- BURE
- Příspěvky: 125
- Registrován: stř 14. črc 2010 11:19:41
- Moto: BMW F650CS, BMW R1150GS
- Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Re: První vlaštovka G 650 GS
Ja tu motorku nijak nehanim, spis je mi lito, ze si ji nemuzu vzhledem k me postave dovolit. Ja treba jednovalce miluju a nejsem zadny zacatecnik. Proste mi sedi nejvic. Tak jsem premyslel, ze bych sel do noveho stroje a v G 650 GS mi svitla nadeje, ale jak jsem na to sedl, tak zase zhasla. Cekal jsem neco jineho. Ale mit 175cm, tak uz je objednana...
BMW F 650 CS Scarver
BMW R 1150 GS
" V jednoBuchosti je síla , i když boGSer má taky svoje kouzlo. . . "
http://bure.hustej.net/bike.html
BMW R 1150 GS
" V jednoBuchosti je síla , i když boGSer má taky svoje kouzlo. . . "
http://bure.hustej.net/bike.html
- allroad
- Příspěvky: 627
- Registrován: stř 11. úno 2009 17:53:44
- Bydliště: Bludov ( okr. Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
Re: První vlaštovka G 650 GS
to Caba 1 :
Zdenku, ta motorka je opravdu krásná. Moc se mi líbí. Sice by holkám pasovala, ale pořád bychom na ně někde čekali... . Na druhou stranu, nepodceňujme ženské, olympionyčky se okrást nenechají, G650 GS se dá parkovat i mezi věšákama...
to Bure:
Jasně, dlouháni na ni snad můžou zapomenout. Ale nikdo nepředpokládá, že mimo "začátečníků" ( vč. dlouhánů ), si ji budou pořizovat zkušení cetovatelé. Jde o stroj pro začínající vyznávače/ky značky BMW . Ta motorka se mi opravdu líbí. A motor MADE IN CHINA ?
Měl jsem možnost jezdit na podobném stroji v Číně skoro měsíc. Je Čína a Čína . Po 50tisících ( co měl motor najeto ), jsem sám tomu nevěřil , absolutně bez problémů. BMW si to určitě pohlídá
Zdenku, ta motorka je opravdu krásná. Moc se mi líbí. Sice by holkám pasovala, ale pořád bychom na ně někde čekali... . Na druhou stranu, nepodceňujme ženské, olympionyčky se okrást nenechají, G650 GS se dá parkovat i mezi věšákama...
to Bure:
Jasně, dlouháni na ni snad můžou zapomenout. Ale nikdo nepředpokládá, že mimo "začátečníků" ( vč. dlouhánů ), si ji budou pořizovat zkušení cetovatelé. Jde o stroj pro začínající vyznávače/ky značky BMW . Ta motorka se mi opravdu líbí. A motor MADE IN CHINA ?
Měl jsem možnost jezdit na podobném stroji v Číně skoro měsíc. Je Čína a Čína . Po 50tisících ( co měl motor najeto ), jsem sám tomu nevěřil , absolutně bez problémů. BMW si to určitě pohlídá
- BURE
- Příspěvky: 125
- Registrován: stř 14. črc 2010 11:19:41
- Moto: BMW F650CS, BMW R1150GS
- Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Re: První vlaštovka G 650 GS
Je to hezka motorka, ale s autorem nemohu v jednom souhlasit, pro dlouhany to urcite neni! Ja mam 188cm a mel jsem fakt problem. Strasne me prekvapilo, jak je to enduro malinke. Prolisy na falesne nadrzi me tlacili z boku do stehen, protoze na to mam hold hlouhe nohy, aby se mi vesly hezky pod ne. Je to takove "hobiti enduro". To ale motorce neubira nic na kvalite. Konecne mohou zeny a muzi mensiho vzrustu jezdit na enduru, bez toho, aby museli na prepakovani davat motorku dolu nebo si na kazde krizovatce pripadali jako Vlastik Harapes pri cupitani na spickach. Je to fakt super stroj, ale dlouhani at na ni rovnou zapomenou!
A ta vysacka "MADE IN CHINA" ve me nebudi moc duveru. Ukaze az cas, jak se budou G-serie drzet...
A ta vysacka "MADE IN CHINA" ve me nebudi moc duveru. Ukaze az cas, jak se budou G-serie drzet...
BMW F 650 CS Scarver
BMW R 1150 GS
" V jednoBuchosti je síla , i když boGSer má taky svoje kouzlo. . . "
http://bure.hustej.net/bike.html
BMW R 1150 GS
" V jednoBuchosti je síla , i když boGSer má taky svoje kouzlo. . . "
http://bure.hustej.net/bike.html
- caba1
- Příspěvky: 87
- Registrován: sob 26. čer 2010 0:23:24
Re: První vlaštovka G 650 GS
Svaťo,
to je přesně ta kubatura pro ty naše baby, ale zase aby jim to někdo v Olympii neukradl, že
Čaba
to je přesně ta kubatura pro ty naše baby, ale zase aby jim to někdo v Olympii neukradl, že
Čaba
- allroad
- Příspěvky: 627
- Registrován: stř 11. úno 2009 17:53:44
- Bydliště: Bludov ( okr. Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
První vlaštovka G 650 GS
Jako nabídku která se neodmítá, lze označit telefonát pana Petra Königa z BMW Motorrad ČR do naší redakce - mile rádi jsme využili možnosti povozit se v těchto chladných jarních dnech na BMW G 650 GS a tím zároveň dopomoci správnému zajetí této motorky.
Nejmenší s příponou GS s jednoválcovým motorem Rotax, vyráběným firmou Loncin v Číně, je na první pohled velice sympatická motorka. Představení jste si mohli přečíst v Motocyklu 4/2011 a první dojmy ze svezení v domácích podmínkách vám nabízíme nyní. Motorku s počtem 0 najetých kilometrů si převzal v pražských Stodůlkách kolega Martin Tománek ještě s visačkou na řídítkách a za sobotu odpoledne najel po zapadlých českých okreskách 150 km. K celkovému počtu 400 ujetých kilometrů jsem se citlivě projezdil já se svou spolujezdkyní.
Nebudu nikoho zbytečně dlouho napínat a na rovinu řeknu, že malé GS se náramně povedlo a na začátek sezóny si člověk jen těžko může přát přátelštější stroj. Vyhoupnutí do sedla je díky nízké konstrukci motorky jednoduché i pro menší postavy. Stejně tak se ale dlouháni jako já (190cm) nebudou cítit nijak omezeni. Naopak GS vám sedne do ruky jak ušité, zalomení kolen, uvolněný posaz na pohodlné sedačce vše v naprostém pořádku. Stačí nastartovat a vyrazit. Motor jsem se snažil provozovat v různých režimech a různých otáčkách, tak ,jak se na zajíždění sluší a patří, a na klikatých a chladných silničkách jsem nepotřeboval více síly, nebo výkonu. Jednoválec si příjemně brumlal a já jsem se královsky bavil. Také hlavně díky naprosto preciznímu a přesnému podvozku, který za každé situace dělá co chcete, samozřejmě nelze mluvit o nějakých extrémních náklonech apod. S těmi je přeci jen potřeba počkat až slunce naše cesty dostatečně prohřeje. Brzdy se během ujetých kilometrů zlepšovaly a zlepšovaly, je tedy těžké hodnotit je po 400 kilometrech a musíme si počkat až bude stroj pořádně zajetý. Velice příjemné a hlavně snadné je ovládání spojky, její funkce pak byla naprosto perfektní.
A co spolujezdec? Moje spolujezdkyně byl naprosto spokojená a hodnotila malé GS snad ještě lépe než jsem čekal. Sedlo pohodlné, madla na ruce se dobře drží a úhel zalomení nohou je také v pořádku. Ačkoliv jsme poměrně vymrzli (mě hřálo alespoň příjemné, ale také příplatkové vyhřívání rukojetí) strávili jsme s tímto malým zábavným společníkem příjemný jarní den. Nezbývá než dodat, díky a moc těšíme se na první srovnávací testy!
MOTOCYKL ONLINE 2011-03-14 , Autor: Michal Hrubec, Obrázky: Autor
Nejmenší s příponou GS s jednoválcovým motorem Rotax, vyráběným firmou Loncin v Číně, je na první pohled velice sympatická motorka. Představení jste si mohli přečíst v Motocyklu 4/2011 a první dojmy ze svezení v domácích podmínkách vám nabízíme nyní. Motorku s počtem 0 najetých kilometrů si převzal v pražských Stodůlkách kolega Martin Tománek ještě s visačkou na řídítkách a za sobotu odpoledne najel po zapadlých českých okreskách 150 km. K celkovému počtu 400 ujetých kilometrů jsem se citlivě projezdil já se svou spolujezdkyní.
Nebudu nikoho zbytečně dlouho napínat a na rovinu řeknu, že malé GS se náramně povedlo a na začátek sezóny si člověk jen těžko může přát přátelštější stroj. Vyhoupnutí do sedla je díky nízké konstrukci motorky jednoduché i pro menší postavy. Stejně tak se ale dlouháni jako já (190cm) nebudou cítit nijak omezeni. Naopak GS vám sedne do ruky jak ušité, zalomení kolen, uvolněný posaz na pohodlné sedačce vše v naprostém pořádku. Stačí nastartovat a vyrazit. Motor jsem se snažil provozovat v různých režimech a různých otáčkách, tak ,jak se na zajíždění sluší a patří, a na klikatých a chladných silničkách jsem nepotřeboval více síly, nebo výkonu. Jednoválec si příjemně brumlal a já jsem se královsky bavil. Také hlavně díky naprosto preciznímu a přesnému podvozku, který za každé situace dělá co chcete, samozřejmě nelze mluvit o nějakých extrémních náklonech apod. S těmi je přeci jen potřeba počkat až slunce naše cesty dostatečně prohřeje. Brzdy se během ujetých kilometrů zlepšovaly a zlepšovaly, je tedy těžké hodnotit je po 400 kilometrech a musíme si počkat až bude stroj pořádně zajetý. Velice příjemné a hlavně snadné je ovládání spojky, její funkce pak byla naprosto perfektní.
A co spolujezdec? Moje spolujezdkyně byl naprosto spokojená a hodnotila malé GS snad ještě lépe než jsem čekal. Sedlo pohodlné, madla na ruce se dobře drží a úhel zalomení nohou je také v pořádku. Ačkoliv jsme poměrně vymrzli (mě hřálo alespoň příjemné, ale také příplatkové vyhřívání rukojetí) strávili jsme s tímto malým zábavným společníkem příjemný jarní den. Nezbývá než dodat, díky a moc těšíme se na první srovnávací testy!
MOTOCYKL ONLINE 2011-03-14 , Autor: Michal Hrubec, Obrázky: Autor
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti