Aby bylo vyhověno připomínkám mojí drahé polovičky, přistoupil jsem k zásadní úpravě její jezdecké pozice.
Za největší problém delších, ale ve výsledku i kratších jízd ( 100 a více km ), považovala Ilča ostrý úhel kolenou a nepříjemné široké rozkročení. Ani delší kontakt partie zad s opěrkou na zadním kufru nebyl právě to pravé.
Jako první jsem tedy osadil snížení zadních stupaček z nabídky firmy Wunderlich.
Posun nohou o 6 cm níže byl sice úlevou, ale problém zcela nevyřešil.
Jako druhý krok jsem tedy koupil bourané zadní sedátko ( moje originál jsme chtěl
zachovat )a po důkladném vyměřování jej nechal co do výšku přečalounit.
Stálo mě to trochu nervů, protože trefit snad správnou výšku byla docela loterie, ale akce se vyplatila.
Již po prvním nasednutí a následné zkušební jízdě do Plzně a zpět Ilča zářila a náramně si novou pozici chválila.
Ovládání motorky po posazení spolujezdce o cca 10 cm výše je stále radost a tak mohu všem, které trápí stejný problém řešení jen doporučit.
Snížení stupaček jsem zakoupil u našeho partnera Car servis za 4268,-.
Starší sedátko u firmy moto-jj za slušných 2000,-.
To hlavní byla čalounická práce.
Nakonec volba padla na pana Koníře, sídlící v Praze ve Strašnicích ( calounictvikonir.cz ).
Jeho služby mohu jen doporučit. Chválím jej za trpělivý přístup k zákazníkovi, přehledné stránky na netu, výběr materiálů a služeb ( mimo různé úpravy i možnost výšivek aj. ), rozumnou cenu ( v mém případě 2200,- ) a třeba i takovou maličkost jakou je parkování přímo před provozovnou.
Pozice spolujezdce je na originálním sedátku docela nízko......
....a tak jsem pochvalu sklidil až za takovouhle rozhlednu.
Práce šla čalouníkům od ruky, dodací lhůta byla necelé dva týdny. Výsledek stojí za to.
Za závěr nutno dodat, že Ilča delší dobu zkoušela různé originál i neorigininál podušky a podložky, ale až toto je konečně to pravé.
Co by jeden neudělal pro baťůžka......