Mitas E-10 pro velká endura
- Frosty
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned 15. bře 2009 17:35:00
- Bydliště: Hlavní město
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Já bych řekl, že když si na ty MZ Kara zvykneš, že se na nich dá jet palba jako na Tourance. Životnost je samozřejmě cca 5tkm a je po nich. Myslím MZ Karoo. Nevím jak se chovají Kara II, Continentaly TKC, ty jsem nikdy neměl.
-
- Příspěvky: 283
- Registrován: pát 13. úno 2009 13:37:40
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Frosty to bude asi normalni. ta ofrezovana vozovka. hlucnost me nevadi,spis trvandlivost. a prilnavost na mokru. nechci kazdy 2mesice menit sadu...
- Frosty
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned 15. bře 2009 17:35:00
- Bydliště: Hlavní město
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Mitasky jsem jezdil na Dakaru a držely i na silnici, na GS jsem měl jednu chvíli MZ Karoo a na asfaltu to bylo děsně hlučné, v terénu super. Ale co byl teda fakt brutál, bylo, když jsem vjel na ofrézovanou vozovku, to jsem si připadal, že jedu na hadovi.
-
- Příspěvky: 283
- Registrován: pát 13. úno 2009 13:37:40
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Moje zkusenost s mitas E10 je ze jsi ji uz asi nekoupim. sice me presvedcila v terenu a nizkou cenou, ale ve velikostech 90/90-21 se E10 na predek nevyrabi tak jsem musel vzit E-09 ktera byla na silnici po 6000km sjeta na nulu. zadni guma ma jeste 4-5 mm na stredu tak by jeste chvili vydrzela, na suchu a silnici fungovala taky solidne ale na vode jsem byl vzdycky nejisty. to se o jinych sadach nedalo rict.
kdybich zase kupoval kostky tak asi jedine TKC.
jeste k tomu prijde ze s drapakama to co ujedu na silnici tak z toho jsem max. 1% v terenu. a to nema pro me smysl kupovat drapaky.
kdybich zase kupoval kostky tak asi jedine TKC.
jeste k tomu prijde ze s drapakama to co ujedu na silnici tak z toho jsem max. 1% v terenu. a to nema pro me smysl kupovat drapaky.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: ned 20. čer 2010 23:26:11
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Mam ich obute na R1200GSA r.2007 a za tu cenu SUPER!!!
Trosku sem laboroval na zacatku s tlakem, protoze pri nafukani na 2,2(P) a 2,5(Z) to neskutecne tancovalo na asfalte a jizda nad 140km/h byl vazny adrenalin
Momentalne skusam 1,8(P) a 2,0 (Z) a zda sa to byt OK.
Hlucnost maju nizsi jak TKC. Na hline su super. Blato super. Trava da sa to ustat. Kamene a sotolina super.
Perfektne su v naklone, rychlo si lehnu na bok, ale potom drza.
Trosku sem laboroval na zacatku s tlakem, protoze pri nafukani na 2,2(P) a 2,5(Z) to neskutecne tancovalo na asfalte a jizda nad 140km/h byl vazny adrenalin
Momentalne skusam 1,8(P) a 2,0 (Z) a zda sa to byt OK.
Hlucnost maju nizsi jak TKC. Na hline su super. Blato super. Trava da sa to ustat. Kamene a sotolina super.
Perfektne su v naklone, rychlo si lehnu na bok, ale potom drza.
- kakas
- Příspěvky: 146
- Registrován: pon 09. úno 2009 16:42:33
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Mitas E-10 pro velká endura
čau Petře,
no určitě největší diskuse o tom určitě je na fóru BMW GS.CZ, jedná se o únik přední pneumatiky E-10. Jinak já jsem vždy obouval dušové E-09 jako bezdušové a podlepoval jsem boky a tak nějak počítal s tím, že musím tlak cca jednou za 14 dní kontrolovat. Teď mám svou první zadní E-09 bezdušovou a kontrolovat ji musím taky. Po zimě když jsem přišel k motorce tak přední Continental TKC-80 ušla o 2 desetiny atmosféry a zadní bezdušová Mitas E-09 o 1,5 atmosféry, takže ten únik byl taky o dost větší. Jinak určitě vím, že to není špatným nazutím, ventilkem a tak podobně. S přezouváním pneu mám velké dlouholeté zkušenosti ze svých předešlých zaměstnání a podnikání.
Karel
no určitě největší diskuse o tom určitě je na fóru BMW GS.CZ, jedná se o únik přední pneumatiky E-10. Jinak já jsem vždy obouval dušové E-09 jako bezdušové a podlepoval jsem boky a tak nějak počítal s tím, že musím tlak cca jednou za 14 dní kontrolovat. Teď mám svou první zadní E-09 bezdušovou a kontrolovat ji musím taky. Po zimě když jsem přišel k motorce tak přední Continental TKC-80 ušla o 2 desetiny atmosféry a zadní bezdušová Mitas E-09 o 1,5 atmosféry, takže ten únik byl taky o dost větší. Jinak určitě vím, že to není špatným nazutím, ventilkem a tak podobně. S přezouváním pneu mám velké dlouholeté zkušenosti ze svých předešlých zaměstnání a podnikání.
Karel
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 19. bře 2010 15:12:42
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj Karle,
s únikem tlakem na přední pneu jsem se já osobně nesetkal a to na žádné s testovaných sad E10 a ani na jiných typech, tedy na E07 a E09. Nicméně je pravdou, že i já jsem zaslechl podobné obtíže. Moc bych uvítal, kdyby jsi byl tak hodný a mohl definovat o jakou pneu se jednalo (tedy vzor) a o jak masivní únik tlaku se jednalo. Také bych opravdu moc uvítal, kdyby jsi mě dokázal navést na ta fóra, kde je to řešené. MITAS pochopitelně rád sesbírá takové obtíže, aby je mohl řešit. Případné postřehy mi můžeš nechat tady na fóru, nebo na emailu benke@motoroute.cz .
Moc děkuji za informace o tomto problému. Petr
s únikem tlakem na přední pneu jsem se já osobně nesetkal a to na žádné s testovaných sad E10 a ani na jiných typech, tedy na E07 a E09. Nicméně je pravdou, že i já jsem zaslechl podobné obtíže. Moc bych uvítal, kdyby jsi byl tak hodný a mohl definovat o jakou pneu se jednalo (tedy vzor) a o jak masivní únik tlaku se jednalo. Také bych opravdu moc uvítal, kdyby jsi mě dokázal navést na ta fóra, kde je to řešené. MITAS pochopitelně rád sesbírá takové obtíže, aby je mohl řešit. Případné postřehy mi můžeš nechat tady na fóru, nebo na emailu benke@motoroute.cz .
Moc děkuji za informace o tomto problému. Petr
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 19. bře 2010 15:12:42
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj Karle,
s únikem tlakem na přední pneu jsem se já osobně nesetkal a to na žádné s testovaných sad E10 a ani na jiných typech, tedy na E07 a E09. Nicméně je pravdou, že i já jsem zaslechl podobné obtíže. Moc bych uvítal, kdyby jsi byl tak hodný a mohl definovat o jakou pneu se jednalo (tedy vzor) a o jak masivní únik tlaku se jednalo. Také bych opravdu moc uvítal, kdyby jsi mě dokázal navést na ta fóra, kde je to řešené. MITAS pochopitelně rád sesbírá takové obtíže, aby je mohl řešit. Případné postřehy mi můžeš nechat tady na fóru, nebo na emailu benke@motoroute.cz .
Moc děkuji za informace o tomto problému. Petr
s únikem tlakem na přední pneu jsem se já osobně nesetkal a to na žádné s testovaných sad E10 a ani na jiných typech, tedy na E07 a E09. Nicméně je pravdou, že i já jsem zaslechl podobné obtíže. Moc bych uvítal, kdyby jsi byl tak hodný a mohl definovat o jakou pneu se jednalo (tedy vzor) a o jak masivní únik tlaku se jednalo. Také bych opravdu moc uvítal, kdyby jsi mě dokázal navést na ta fóra, kde je to řešené. MITAS pochopitelně rád sesbírá takové obtíže, aby je mohl řešit. Případné postřehy mi můžeš nechat tady na fóru, nebo na emailu benke@motoroute.cz .
Moc děkuji za informace o tomto problému. Petr
- kakas
- Příspěvky: 146
- Registrován: pon 09. úno 2009 16:42:33
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj Petře,
jsem moc rád za tvé doufám objektivní hodenocení nové pneu na kterou jsme se všichni velice těšili. Pravidelně pročítám i jiná fóra o motocyklech a velmi se začínají množit špatné zkušenosti s přední pneu, která nedrží tlak. Mohl by jsi mi na toto odpovědět a zjistit jestli už to ví výrobce a jestli bude u další várky sjednaná náprava. Jinak jsem hrdým a spokojeným uživatelem Mitas E-09 tedy pouze na zadním kole.
Karel
jsem moc rád za tvé doufám objektivní hodenocení nové pneu na kterou jsme se všichni velice těšili. Pravidelně pročítám i jiná fóra o motocyklech a velmi se začínají množit špatné zkušenosti s přední pneu, která nedrží tlak. Mohl by jsi mi na toto odpovědět a zjistit jestli už to ví výrobce a jestli bude u další várky sjednaná náprava. Jinak jsem hrdým a spokojeným uživatelem Mitas E-09 tedy pouze na zadním kole.
Karel
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 19. bře 2010 15:12:42
Re: Mitas E-10 pro velká endura
ChipGS píše:Ahoj,
no to jsou same dobre zpravy a zni to az neuveritelne.
Chci se zeptat, jestli jsi testoval pneu pri plnem zatizeni motorky napr 2 osoby a bagaz pro pobyt ve volne prirode a nejaky to pivko a konzerva?:) A jestli jsi to testoval i pri vysokych teplotach.
Me se druha bezdusova E09ka rozlepila uprostred plaste po obvodu pri vyssich zatezich. Kamaradum ne, tak nevim co je spatne.
Psal jsi neco o hlucnosti sjizdi se do tvaru pily na cirkularku a zacina byt hlucna? Ci je tomu naprosto jinak?
diik:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahoj,
budu to brát jedno po druhém a zezadu:-)
pokud jde o o E09 a její rozlepení, tak bych si dovolil tipovat, že mohlo jít o kombinaci vysoké rychlosti na asfaltu kombinavané s podhuštěním. E09 jsou poměrně háklivé na tlak v pneumatikách a atké nezvládají vyší rychlosti při zatžené pneumatice. Potom může dojít k odseparovávání "špalků", v extrémních přípaech vlivem přehřátí pneu i k separaci běhounu. Pokud tu pneumatiku ještě máš, rád bych ji vzal do MITASu, kde by se podívali, co mohlo být příčinou.
Ještě k E09 a k E07 - na těchto pneumatikách je změněna směs, která by měla zlepšit adheze na mokru a tím zlepšit i podmínky pro jízdu na asfaltu za deště. Podrobnosti dodám po testech.
K testu E10 - testoval jsem v jedné osobě, ale vzhledem k mým tělesným dispozicím je to skoro jako osoby dvě. Motorka byla naložena klasicky, tedy na měsíční cestu Ukrajinou. Nevezl jsem ale rezevrní pláště. Vysoké teploty by u E10 neměly být problémem, neboť v běhounu jsou aramidová vlákna, na boku pneu potom kevlar a konstrukce je deklarována (testována - homologována) na vysoké rychlosti (do 150km/h) a tak nedochází k separaci pláště při vyšších rychlostech na asfaltu u zatížené motorky.
Tak, pokud jsem na něco zapoměl, nebo pokud vás bude něco o MITASkách zajímat, sem s tím a rád odpovím.
Petr
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 15. dub 2009 9:08:54
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj,
no to jsou same dobre zpravy a zni to az neuveritelne.
Chci se zeptat, jestli jsi testoval pneu pri plnem zatizeni motorky napr 2 osoby a bagaz pro pobyt ve volne prirode a nejaky to pivko a konzerva?:) A jestli jsi to testoval i pri vysokych teplotach.
Me se druha bezdusova E09ka rozlepila uprostred plaste po obvodu pri vyssich zatezich. Kamaradum ne, tak nevim co je spatne.
Psal jsi neco o hlucnosti sjizdi se do tvaru pily na cirkularku a zacina byt hlucna? Ci je tomu naprosto jinak?
diik:)
no to jsou same dobre zpravy a zni to az neuveritelne.
Chci se zeptat, jestli jsi testoval pneu pri plnem zatizeni motorky napr 2 osoby a bagaz pro pobyt ve volne prirode a nejaky to pivko a konzerva?:) A jestli jsi to testoval i pri vysokych teplotach.
Me se druha bezdusova E09ka rozlepila uprostred plaste po obvodu pri vyssich zatezich. Kamaradum ne, tak nevim co je spatne.
Psal jsi neco o hlucnosti sjizdi se do tvaru pily na cirkularku a zacina byt hlucna? Ci je tomu naprosto jinak?
diik:)
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 19. bře 2010 15:12:42
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj Dane,
v současné době se neuvažuje o provedení v 21". Postoupím ten dotaz na MITAS a jak budu znát odpověď, tak ji napíši.
Petr
v současné době se neuvažuje o provedení v 21". Postoupím ten dotaz na MITAS a jak budu znát odpověď, tak ji napíši.
Petr
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 19. bře 2010 15:12:42
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj Dane,
jízdní vlastnosti na asfaltu osobně považuji za velice dobré. Pneumatiky se chovají čitelně s tím, že nejde o silniční plášť a tak i celková adheze je podmíněna konfigurací. Na vodě, tedy za deště jsem nezaznamenal problémy, což je dáno odlišnou směsí od 09 a E07. Tzn., že E10 drží velice dlouho stopu a pokud dojde k "utržení", tak nemají náchylnost na smyk, ale mají tendenci se "chytit".
Jinak jsem na nich jel i v zimě a to 90km za -9C z Prahy do Vlašimi. Část na sněhu, zbytek na vymrzlé silnici a byly dost dobré.
Petr
jízdní vlastnosti na asfaltu osobně považuji za velice dobré. Pneumatiky se chovají čitelně s tím, že nejde o silniční plášť a tak i celková adheze je podmíněna konfigurací. Na vodě, tedy za deště jsem nezaznamenal problémy, což je dáno odlišnou směsí od 09 a E07. Tzn., že E10 drží velice dlouho stopu a pokud dojde k "utržení", tak nemají náchylnost na smyk, ale mají tendenci se "chytit".
Jinak jsem na nich jel i v zimě a to 90km za -9C z Prahy do Vlašimi. Část na sněhu, zbytek na vymrzlé silnici a byly dost dobré.
Petr
-
- Příspěvky: 283
- Registrován: pát 13. úno 2009 13:37:40
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E-10 pro velká endura
Ahoj petre,
vis nahodou kdy prijde predni kolo v 21" na trh. a jak se ta pneu chova na silnici a pri desti? ja v terenu najedu maximalne 2% a zbytek na silnici na tu sadu tak me to zajima. da se to nejak porovnat s TKC?
Dik
vis nahodou kdy prijde predni kolo v 21" na trh. a jak se ta pneu chova na silnici a pri desti? ja v terenu najedu maximalne 2% a zbytek na silnici na tu sadu tak me to zajima. da se to nejak porovnat s TKC?
Dik
Zpět na “DOPLŇKY A PŘÍSLUŠENSTVÍ”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti