Cellular line Interphone F4 - test

henena

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod henena » sob 09. říj 2010 9:43:31

Děkuji za informace :palec:

Uživatelský avatar
kakas
Příspěvky: 146
Registrován: pon 09. úno 2009 16:42:33
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod kakas » úte 05. říj 2010 18:42:19

Ahoj Helčo,
jinak velmi dobrou zásobenost a ceny mají i naši kamarádi z Touratechu.
Karel

Uživatelský avatar
allroad
Příspěvky: 627
Registrován: stř 11. úno 2009 17:53:44
Bydliště: Bludov ( okr. Šumperk )
Kontaktovat uživatele:

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod allroad » úte 05. říj 2010 14:27:49

Tohle jsou přímí dovozci
http://www.recall.cz
"Cesta bez překážek, nemá žádný cíl...."
http://picasaweb.google.cz/allroad.allroad

henena

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod henena » úte 05. říj 2010 14:22:01

Tak vám kucí děkuji za informace,ale stále mi jedna chybí.....kde se k této hračce dostanu????????????? :plac:
Helča

Uživatelský avatar
allroad
Příspěvky: 627
Registrován: stř 11. úno 2009 17:53:44
Bydliště: Bludov ( okr. Šumperk )
Kontaktovat uživatele:

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod allroad » úte 05. říj 2010 7:28:09

Proti předešlé řadě je F4 o třídu výše. Z mého pohledu funguje výborně potlačení šumu vnějšího hluku, výborný odposlech stereo bluetooth, automatické zesilování taky vynikající. Pro spuštění komunikace se spolujezdcem nebo kolegou na jiném motocyklu dostaneš signál o připojení a automaticky se tak stane. Mám odzkoušené, že po ukončení hovoru se musím odpojit ( nedojde automaticky, jak uvádí výrobce ). Takto jsme používali F4 bez dobíjení 2 dny při komunikaci celého dne. Oprvadu výborné. Jeli jsme např. v hustém dešti, kdy docházelo k náhlému odbočení a neviděli jsme vůbec na sebe, ale výborně jsme se slyšeli. Např. ve Stockholmu jsme hledali jedno muzeum, je velký provoz , první vede skupinu, dává pozor na GPS a nemá moc času na hledání parkoviště. Tak to dělá ten druhý, má času více. Vzdálenost 500m na rovině je maximální, ale dostačující. Nerovnost terénu, zatáčky kopečky tě odpojí. MP3 jsem nezkoušel, ale prý moc dobrý :D . Při používání GPS odposlechu a současně komunikace s partnerem, dochází k velké prodlevě přepojení. Pokud to není nutný, mám zvuk z GPS vyplý, což je většinou stále. Spíše mne ruší, poslouchat v každé zatáčce, že máš právě teď,odbočit.
Za sebe můžu F4 určitě doporučit :yes:
"Cesta bez překážek, nemá žádný cíl...."
http://picasaweb.google.cz/allroad.allroad

Dan
Příspěvky: 283
Registrován: pát 13. úno 2009 13:37:40
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod Dan » pon 04. říj 2010 23:23:19

vim ze to nekteri v klubu maji.systemu je spousta.ale porad jsi nejsem jisty co koupit. taky za to chteji dost odvazny penize.jsem uplne presvedcen ze to mezi GPS a mobilnim telefonem na svoji motorce solidne funguje. nebo mezi spolujezdcem zamnou.ale co kdyz se chci spis bavit s tim co jede predemnou nebo zamnou, na rovince funguju vsechny systemi x kilometru. ale jak to vypada na nejake poradne klikatici?
nechci se na cele ceste zabyvat s hovorem: co, co? slysis me ted, a ted? je to lepsi,, lip tu hlavu nenastavim loool .
:-Dan
"Efekt jak hovado a účel žádnej"
http://picasaweb.google.com/Dan.f.style

henena

Re: Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod henena » pon 04. říj 2010 22:22:54

Zrovna jsem o tomto zařízení přemýšlela,kde zjistím více informací o koupi a ceně?Dík za info. ;)
Helča

Uživatelský avatar
Charlie
Příspěvky: 3424
Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
Moto: BMW R1200GS ADV

Cellular line Interphone F4 - test

Příspěvekod Charlie » ned 03. říj 2010 10:41:32

Interphone F4 je dodáván ve dvou verzích – Pro integrální a pro otevřené přilby. Obě verze se liší vpodstatě jen umístěním mikrofonu, kdy integrální přilba má mikrofon nalepovací, zatímco otevřená na ohebném držáku.

1.jpg

Vzhledem k hlučnosti jsem zvolil sadu pro otevřené přilby, která obsahuje mikrofon na „husím krku“. Dle výrobce by měla montáž trvat do deseti minut. S tím v podstatě souhlasím. Držák na přilbu lze přidělat buďto mechanicky, nebo pomocí samolepicí folie. Já jsem zvolil mechanické řešení, protože lepenkám zkrátka z principu nevěřím. Co je přišrobované zkrátka drží. Do základny se samotný interphone poměrně jednoduše nacvakne a stačí k němu už jen připojit kabel se sluchátkem.

8.JPG

Sluchátka jsou navzájem propojena tenkým kabelem s 2,5mm jackem. V přilbě jsou upevněna pomocí samolepek se suchými zipy. Je třeba si trochu pohrát s kabely tak, aby vám šly do přilby bez problémů zasadit bočnice, ale po pár minutách je hotovo. Je ještě třeba nasadit několikrát přilbu a vyladit polohu sluchátek. Vzhledem k tomu, že se jedná o testovací sadu, nechtěl jsem nějak zásadně zasahovat do přilby, nicméně pro delší používání je vhodnější vyřezat ve výstelce přilby otvory, do kterých se interphone přímo zasadí. Sluchátka nové generace jsou o něco větší a mají dost ostré hrany, které po několikahodinové jízdě začínají tlačit.

2.jpg

Výraznou změnou k lepšímu je párování přístroje s telefonem i párování přístrojů navzájem. Tento úkon zabere jen pár vteřin a je velice jednoduchý. Mobilní telefon také najde zařízení velice rychle. První jízdy absolvuji sám a zkouším, co Interphone umí. Uskutečňuji několik telefonních hovrů v různých rychlostech a i ve 110ti mě kolega na telefonu slyší jasně a zřetelně. Díky dvěma sluchátkům samozřejmě i já jeho. Na dálniční přesun zkouším zapnout nějakou hudbu. Můj telefon je bez problémů podporován a muzika po cestě na dálnici je celkem zajímavá záležitost. Je však třeba dodržovat bezpečnost a například ve městě bych přehrávač raději vypnul a slyšel auta okolo sebe. S poslechem hudby souvisí i možnost záznamu zvuku za jízdy.

3.jpg

Výrazným zlepšením oproti předchozí generaci je automatické zesilování a zeslabování. Zatímco Interphone první generace zesiloval a zeslaboval hlas pouze asi ve dvou krocích a to ještě velice pomalu, F4 dokáže plynule zesilovat při zrychlování a naopak zeslabovat při zpomalování jízdy. Dělá to samozřejmě za pomoci mikrofonu, který snímá hluk v přilbě. Tato funkce funguje jak u hudby, tak u telefonu a interkomu.

4.JPG

Spárování se spolujezdcem probíhá naprosto bez problémů a je intuitivní. Komunikace bez problémů funguje cca do 130ti kilometrů v hodině na nekapotovaném motocyklu. Dál už je hluk v přilbách přeci jen enormní a i při zvýšené hlasitosti není moc dobře rozumět. Výdrž baterií jsme bohužel nestihli ověřit, ale Interphony fungovaly v kuse sedm hodin a ještě se neozýval signál vybitých baterií. Pro mnoho majitelů Interphone je dobrou zprávou možnost párování Interphone a Interphone F4.

6.JPG

Pro vlastníky předchozí generace Interphonu, kterým se již po několika letech užívání zkracuje životnost baterií či mají tyto komunikátory opotřebované, je Interphone F4 jasná volba. Přináší mnoho nových funkcí a podstatně zvyšuje kvalitu poslechu i hovoru. To vše se samozřejmě musí odrazit i na ceně, která ale v porovnání se srovnatelnými drátovými interkomy není nějak přehnaná.

5.JPG

Zdroj: motorkari.cz


Zpět na “DOPLŇKY A PŘÍSLUŠENSTVÍ”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů