Charlie , jsem rád, že to byl blábol, myslel jsem si, že by to v manuálu napsali, na druhou stranu o kalibraci škrtící klapky taky nic nepíšou a to už jsem jednou po té co jsem nenastartoval musel udělat, protože motor nedržel volnoběh.
Takže dík .
Jindřich.
BMW R1200GS ADV - baterie
- Jindřich
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát 10. dub 2015 13:13:32
- Moto: BMW R1200RT
- Bydliště: Kraskov
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Jindro,
žádný problém s řídící jednotkou po odpojení akumulátoru nečekej. Jediné co je potřeba dle BMW po instalaci nového akumulátoru udělat, je kalibrace polohy škrtící klapky:
- zapni zapalováni
- 3x pomalu otoč rukojetí plynu nadoraz
- nastartuj
- vypni zapalování
Charlie
žádný problém s řídící jednotkou po odpojení akumulátoru nečekej. Jediné co je potřeba dle BMW po instalaci nového akumulátoru udělat, je kalibrace polohy škrtící klapky:
- zapni zapalováni
- 3x pomalu otoč rukojetí plynu nadoraz
- nastartuj
- vypni zapalování
Charlie
- Jindřich
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát 10. dub 2015 13:13:32
- Moto: BMW R1200RT
- Bydliště: Kraskov
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
čau všichni
chystám se vyměnit baterii, už jsem párkrát nenastartoval když jsem chtěl vyjet. Dotaz: mám RT1200R r.v.2005 a slyšel jsem řeči, že po odpojení baterie bude potom problém s řídící jednotkou. Je na tom něco pravdy? V případě že ano, co je potřeba po výměně udělat aby vše fungovalo jak má?
Dík za komentáře Jindřich
chystám se vyměnit baterii, už jsem párkrát nenastartoval když jsem chtěl vyjet. Dotaz: mám RT1200R r.v.2005 a slyšel jsem řeči, že po odpojení baterie bude potom problém s řídící jednotkou. Je na tom něco pravdy? V případě že ano, co je potřeba po výměně udělat aby vše fungovalo jak má?
Dík za komentáře Jindřich
- kuky
- Příspěvky: 46
- Registrován: čtv 13. srp 2015 16:38:59
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha východ
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Charlie,
dnes jsem byl u kluků v Car Servisu (tím to jim chci také poděkovat) a doufám, že to vyřešili.
Baterka Motobatt 12v,14ah a 200A se jevila bez závad,ale přesto motorka startovala né zrovna obvykle(pokaždé jinak). Tak mě zkontrolovali startér (byl v pořádku) pro jistotu trochu mázli. Vyměnili uvedenou baterku za nový silnější typ Motobatt 12v,16,5ah a 240A (to jsou zatím nejlepší parametry co jsem viděl, je to novinka) a pro sichr mám novou kostru nataženou od (-) baterky k motoru.
Tak si myslím, že jsme to doufám vyřešili. Nic jiného tam už není.......
Už mě to startování trápí dlouho, ale stejně bych ji lásku nedal ........
kuky
dnes jsem byl u kluků v Car Servisu (tím to jim chci také poděkovat) a doufám, že to vyřešili.
Baterka Motobatt 12v,14ah a 200A se jevila bez závad,ale přesto motorka startovala né zrovna obvykle(pokaždé jinak). Tak mě zkontrolovali startér (byl v pořádku) pro jistotu trochu mázli. Vyměnili uvedenou baterku za nový silnější typ Motobatt 12v,16,5ah a 240A (to jsou zatím nejlepší parametry co jsem viděl, je to novinka) a pro sichr mám novou kostru nataženou od (-) baterky k motoru.
Tak si myslím, že jsme to doufám vyřešili. Nic jiného tam už není.......
Už mě to startování trápí dlouho, ale stejně bych ji lásku nedal ........
kuky
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Kuky,
už si úplně přesně nevybavuji, co jsme řešili. Pravděpodobně jsem Ti pochválil značku MOTOBATT, ale asi jsem měl poznámku ke startovacímu proudu?
Mám dlouhodobě výbornou zkušenost s bateriemi YUASA a pro vzduchového Advika aktuálně doporučuji YUASA YTX14H-BS, která má startovací proud 240A - není pro ní "potřeba" plastová podložka. Dodává se v "rozloženém" stavu a není tedy degradována skladováním.
Než MOTOBATT zavrhneš, zkus se obrátit na prodejce, jestli není vadná - ideálně změřit její vnitřní odpor.
Držím palce, ať to brzy vyřešíš - dej vědět.
Charlie
už si úplně přesně nevybavuji, co jsme řešili. Pravděpodobně jsem Ti pochválil značku MOTOBATT, ale asi jsem měl poznámku ke startovacímu proudu?
Mám dlouhodobě výbornou zkušenost s bateriemi YUASA a pro vzduchového Advika aktuálně doporučuji YUASA YTX14H-BS, která má startovací proud 240A - není pro ní "potřeba" plastová podložka. Dodává se v "rozloženém" stavu a není tedy degradována skladováním.
Než MOTOBATT zavrhneš, zkus se obrátit na prodejce, jestli není vadná - ideálně změřit její vnitřní odpor.
Držím palce, ať to brzy vyřešíš - dej vědět.
Charlie
- kuky
- Příspěvky: 46
- Registrován: čtv 13. srp 2015 16:38:59
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha východ
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Charlie, navazují na staro nové tema a mám na tebe prosbu. Na poslední akci "u kapličky" jsi mě říkal, že jsem si měl koupit jinou baterku než tu motobat co jsem koupil. Klobouk dolů,vypadá to ,že jsi měl pravdu. Startuje to trikrat jo a dvakrát s pomlkou,vůbec mě to netěší,na to že mám novou baterku............
Charlie co máš ty za baterku? Máš stále yuasu (viz níže).....
Už mě to nebaví už mám třetí baterku a pořád to není ono. Děkuji za odpověď Kuky
Charlie co máš ty za baterku? Máš stále yuasu (viz níže).....
Už mě to nebaví už mám třetí baterku a pořád to není ono. Děkuji za odpověď Kuky
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Kuky,
já mám akumulátor YUASA s podložkou.
Charie
já mám akumulátor YUASA s podložkou.
Charie
- kuky
- Příspěvky: 46
- Registrován: čtv 13. srp 2015 16:38:59
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha východ
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Charlie,
no mohla by mít víc,ale má stejné jako ta co mám v motorce(exide ytx14-bs), jen ta motobat je 14ah.Vim není to exide ani yuasa,ale je to jediná 14ah v rozmerech,ktere se vejde do motorky.
V týdnu se zastavim v jednom krámě a zkusím zjistit jaké jsou moznosti.Charlie jakou ty máš baterku? Kuky
no mohla by mít víc,ale má stejné jako ta co mám v motorce(exide ytx14-bs), jen ta motobat je 14ah.Vim není to exide ani yuasa,ale je to jediná 14ah v rozmerech,ktere se vejde do motorky.
V týdnu se zastavim v jednom krámě a zkusím zjistit jaké jsou moznosti.Charlie jakou ty máš baterku? Kuky
- Charlie
- Příspěvky: 3424
- Registrován: úte 27. led 2009 22:55:04
- Moto: BMW R1200GS ADV
Re: BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Kuky,
MOTOBATT MBTX12U 14 Ah neznám. Podle parametrů na netu nemá ale moc dobrý startovací proud pro BMW R1200GSA - 200A .
Charlie
MOTOBATT MBTX12U 14 Ah neznám. Podle parametrů na netu nemá ale moc dobrý startovací proud pro BMW R1200GSA - 200A .
Charlie
- kuky
- Příspěvky: 46
- Registrován: čtv 13. srp 2015 16:38:59
- Moto: BMW R1200GS ADV
- Bydliště: Praha východ
BMW R1200GS ADV - baterie
Ahoj Charlie,
ve středu jsem byl u tebe na ambulanci a mimo jine jsme resili baterku - spatne startování. Nedá me to a tak jsem začal opět slidit a nasel jsem >Motobaterie MOTOBATT MBTX12U 14 Ah a zajimal by me názor připadne zkušenost s touto baterii. Rozmery i parametry odpovidaji.Dekuji kuky
ve středu jsem byl u tebe na ambulanci a mimo jine jsme resili baterku - spatne startování. Nedá me to a tak jsem začal opět slidit a nasel jsem >Motobaterie MOTOBATT MBTX12U 14 Ah a zajimal by me názor připadne zkušenost s touto baterii. Rozmery i parametry odpovidaji.Dekuji kuky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů