Re: Transpublik 2015
Napsal: pon 13. črc 2015 19:06:08
Pěkný den všem motorkářům této značky,
dovolím si taky reagovat na uvedené příspěvky Myslím že mám tak trochu právo Transpublik hodnotit protože jsem prý asi jeden ze tří co jsme ani jeden ročník nevynechali.Trans začal před sedmi lety jako odpověď na tajné závody "milionářských aut ".Byla to pěkná myšlenka ale s odstupem let si myslím že i kdyby o tom ti milionáři věděli tak je to nechá chladnými ..je to prostě závod přes celou republiku za jeden den .Já osobně tento závod spojuji s týdenní dovolenou ,protože bydlím na východě republiky tak buď týden před anebo týden po,záleží z kterého konce se startuje se toulám po místech která mě zajímají a pomalu se tlačím buď domů anebo na start.Závod takový beru jako orientační ,bez GPS i když ji vlastním ,pouze mapa ,myslím že v této věci by to tak mělo být. A co se týče rychlosti ,už jsem dříve organizátory oslovil jestli by nebylo lepší jet na kilometry ( jsem členem Českého Kawasaki Klubu ( CKC) a několik let pořádám klubové srazy kde děláme tajné závody tímto způsobem ) ale bylo mi odpovězeno že tento závod je rychlostní což akceptuji ,je to věc pořadatelů ale myslím si že jet na km kde by nebyl rozhodující čas by tento závod oživilo a udělalo zajímavější ,rychlost by se snížila ( u střelců ) a spíše by se každý díval kolem sebe s cílem "nezakufrovat" . Já sám i když vlastním ZZR 1400 a ten potenciál tam je tak jedu na pohodu ,stačí mi když nepřijedu za tmy a už taky nejsem nejmladší (47) takže pro mě je prvořadé dojet vždy v pořádku. K těm nehodám za těch sedm let ...určitě tam nějaké byly ale co vím povětšinou lehké ,ty se můžou stát i když na čas nepojedeme.
Takže závěrem ,určitě se mi nelíbí když je někdo v cíli o 4 hodiny dříve,ne proto že jsem tím pádem v hloubi pole ale proto že je mi jasné že musel jet jako "prase" i když k tomu organizátoři nevybízejí ...jet 150 přes vesnici už prasárna je ...otázka je jaká by byla účast při vyhlášení že se závod pojede na km,osobně si myslím že takový závod by pro "střelce " ztratil náboj ale zase si myslím že těch co by si to raději vychutnali a neviděli celou cestu jen rozmazanou bílou čáru by byla většina .Dost možná že to že je brán jako rychlostní spoustu případných adeptů odrazuje ...a je to škoda protože myšlenka je dobrá ,člověk má možnost vidět spoustu míst kde by se třeba nikdy nepodíval a zkusit co vydrží sám i jeho motorka ,můj názor je že letošní ročník byl nejtěžší protože počasí nám všem dalo hodně zabrat a když jsem v osm večer dorazil domů tak jsem toho měl plné kecky
Takže asi tolik k Transpubliku,s pozdravem Spit 40 (Czech Kawasaki Club)
dovolím si taky reagovat na uvedené příspěvky Myslím že mám tak trochu právo Transpublik hodnotit protože jsem prý asi jeden ze tří co jsme ani jeden ročník nevynechali.Trans začal před sedmi lety jako odpověď na tajné závody "milionářských aut ".Byla to pěkná myšlenka ale s odstupem let si myslím že i kdyby o tom ti milionáři věděli tak je to nechá chladnými ..je to prostě závod přes celou republiku za jeden den .Já osobně tento závod spojuji s týdenní dovolenou ,protože bydlím na východě republiky tak buď týden před anebo týden po,záleží z kterého konce se startuje se toulám po místech která mě zajímají a pomalu se tlačím buď domů anebo na start.Závod takový beru jako orientační ,bez GPS i když ji vlastním ,pouze mapa ,myslím že v této věci by to tak mělo být. A co se týče rychlosti ,už jsem dříve organizátory oslovil jestli by nebylo lepší jet na kilometry ( jsem členem Českého Kawasaki Klubu ( CKC) a několik let pořádám klubové srazy kde děláme tajné závody tímto způsobem ) ale bylo mi odpovězeno že tento závod je rychlostní což akceptuji ,je to věc pořadatelů ale myslím si že jet na km kde by nebyl rozhodující čas by tento závod oživilo a udělalo zajímavější ,rychlost by se snížila ( u střelců ) a spíše by se každý díval kolem sebe s cílem "nezakufrovat" . Já sám i když vlastním ZZR 1400 a ten potenciál tam je tak jedu na pohodu ,stačí mi když nepřijedu za tmy a už taky nejsem nejmladší (47) takže pro mě je prvořadé dojet vždy v pořádku. K těm nehodám za těch sedm let ...určitě tam nějaké byly ale co vím povětšinou lehké ,ty se můžou stát i když na čas nepojedeme.
Takže závěrem ,určitě se mi nelíbí když je někdo v cíli o 4 hodiny dříve,ne proto že jsem tím pádem v hloubi pole ale proto že je mi jasné že musel jet jako "prase" i když k tomu organizátoři nevybízejí ...jet 150 přes vesnici už prasárna je ...otázka je jaká by byla účast při vyhlášení že se závod pojede na km,osobně si myslím že takový závod by pro "střelce " ztratil náboj ale zase si myslím že těch co by si to raději vychutnali a neviděli celou cestu jen rozmazanou bílou čáru by byla většina .Dost možná že to že je brán jako rychlostní spoustu případných adeptů odrazuje ...a je to škoda protože myšlenka je dobrá ,člověk má možnost vidět spoustu míst kde by se třeba nikdy nepodíval a zkusit co vydrží sám i jeho motorka ,můj názor je že letošní ročník byl nejtěžší protože počasí nám všem dalo hodně zabrat a když jsem v osm večer dorazil domů tak jsem toho měl plné kecky
Takže asi tolik k Transpubliku,s pozdravem Spit 40 (Czech Kawasaki Club)